رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

روزهای دلتنگی

1392/1/31 18:31
نویسنده : مامان رادین
612 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم . دلم برای دنیای مجازی تنگ شده و خودم رو با دنیای کودکانه ی تو سرگرم میکنم از خمیر بازی گرفته تا رنگهای انگشتی و یادگیری تراشه های الماس . ۲ هفته ایی هست که برات تراشه ها دو گرفتم و تو هم که خیلی بازیگوش شدی و با هر ترفندی باهات کلمات رو تمرین می کنم .

هنوز هم توی  خونه به من کمک میکنی لباسهای شسته شده رو توی کمد میذاری  و یا صندلی زیر پات میذاری و میگی مامان میخوام ظرف بشورم اما در واقع اب بازی میکنی . قربونت برم عزیزکم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

باران قلنبه
29 شهریور 91 14:55
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا البته اگر قبلا به کودک دیگری رای داده اید میتوانید دوباره به دخمل من رای بدهید
مامان محمدرهام جون
1 مهر 91 17:22
عزیزم دلم براتون تنگ شده بود ان شالله همیه شاد وخوشحال باشید. نقاشیهای خوشگل رادین خانو ببین آفرین عروسک خاله
امان کوروش
4 مهر 91 20:00
سلام دلمون تنگ شده بود خوب شد اومدی رادین جون هم که حسابی مشغول بازیه
مامان ملینا
18 مهر 91 11:45
سلام رادین گلم به به چه دیوار رنگی خوشگلی حالا راستش رو بگو این کار مامان هستش یا شما می بوسمت خوشگل خاله
مامان امیرناز
19 مهر 91 10:33
سلام عزیزم بگو چرا کم چیدا شدی دلمون براتون تنگ شده شاد باشید روز کودک بر فرشته ات میارک
مامان بهار
24 مهر 91 18:55
چقدر بچه ها این بازی های این جوری را دوست دارن...
مامان نيروانا
25 مهر 91 9:14
زنده باد رادين. سرگرمي هاي مشتركي داريم اين روزا عزيزم. پاينده باشين
زهرا مامان مهلا
29 مهر 91 22:23
ماشالا رادین جونم آقایی شده برا خودش
مامان ماهان
9 آبان 91 15:48
سلام گلم پیکاسو جونم چقدر خوشگلللللللللللل نقاشی میکشی 1000000 ماشاالله خیلی بزرگ شدی عسلم بووووووووووووووووس