رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

رادین پاییزی من

1392/9/9 14:17
نویسنده : مامان رادین
1,207 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم. کم کم داریم به روز تولدت نزدیک میشیم و من بی تابتر از هروقت دیگه ایی هستم. از الان دارم درمورد غذا و تم تولدت تحقیق میکنم که مورد علاقه تو هم باشه . هرسال با کارهای دستی و ایدههای خودم و کمک گرفتن از سایتها تم تولدت رو انتخاب میکنم .امیدوارم امسال بهتر از سالهای قبل بشه.

هفته پیش با خاله مهسا تصمیم گرفتیم ببریمت بیرون و از این روزای پاییزی زیبا عکس بگیریم . خوب بود و تو هم همکاری کردی و عکسا خوب شدن.

رادین و مامانی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ژاله مامان آیدا
9 آذر 92 14:21
مامان جون لطفا از وبلاگ کادونمدي ديدن کنيد: http://kadonamadi.blogfa.com کادوهاي نمدي : آويز و ريسه اسم کودک ، گیفت ، عروسک انگشتي ، آويز اتاق کودک ، کيف ، جامدادي،...
ژاله مامان آیدا
9 آذر 92 14:22
چه پسر ماهی دارید خدا حفظش کنه
شیما مامان شاهین کوچولو
11 آذر 92 12:40
وای خدای من چه پسر خوشگل و خوشتیپییییییییییییی خدا حفظش کنه... ماشاله دختر کشه عکسهای پارک محشر بودن خیلی قشنگ بود... تضاد رنگها کاملا تو عکسها معلومه ای ول مامی
مامان مينوفر
12 آذر 92 1:07
خيلي قشنگ بودن
مامان امیرناز
26 آذر 92 21:31
سلام عزیزم چقدر دلم برا این فرشته تنگ شده بود چه مردی شده برا خودش خیلی ماه شده خیلی خوشحال شدم از دیدن عکساش خیلی خوشحال میشم بهمون سر بزنی دوست قدیمی
مامان آرين
7 اسفند 92 8:21
رادين جون هميشه به بازي و شادي عزيييييييزم