رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

پسر مستقل من

1392/12/17 11:08
نویسنده : مامان رادین
1,312 بازدید
اشتراک گذاری

در راه برگشت در قطار شما تب کردی و بلافاصله بردمت پیش پزشک قطار بهت دارو داد و مرتب پاشویت کردم و دست روت رو میشستم تا تبت پایینب ییاد و قتی هم رسیدیم با باباییبردمت دکتر که خدا رو شکر تا الان داروت تموم شد و خوب شدی.

میخوام کمی از رفتارات بگم واقعا پسرمستقلی هستی دوست داری همه کارهات رو خودت انجام بدی و هر وقت که از من کمک میخوای من با کمال میل کمکت میکنم  کمی لجباز شدی و دیگه کمتر میذاری ببوسمت در حالیکه من قبلا بیشتر بغلت میکردم و میبوسیدمت با این که خیلی برام سخته اما سعی میکنم که کاری کنم که راضی باشی. خونه بابا جونا میمونی و سراغ ما رو هم نمیگیری البته در حد 1 روز میمونی. این استقلالت رو دوست دارم چون خواهر و برادری نداری روی پای خودت باشی در اینده راحتتر بامسایل میتونی برخورد کنی وبه تنهایی از پسشون بر بیای.

پسندها (1)

نظرات (0)