رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

جشنواره کودک برج میلاد

1392/11/5 16:03
نویسنده : مامان رادین
2,686 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

چهارشنبه بردمت برج میلاد آخرین روز جشنواره کودک با حضور پنگول بود خیلی فضای خوبی بود و قبل از رفتن به سالن به بچه ها بادکنک دادن و انواع بازی های فکری . نقاشی . گریم . دومینو و نقاشی دیواری و 5 6 نفر از عروسکهای کارتونی هم اونجا بودن و فضای شادی رو برای بچه ها ایجاد کردن من هم از فرصت استفاده کردم و در کنار عروسکها عکس ازت انداختم . نقاشی دیواری هم کشیدی و با دیدن بچه ها شاد شدی. توی سالن هم اولش هیجان نداشتی و یا برات این همه جمعیت تازگی داشت ولی بعد با نیما و پنگول دست زدی و بالا پایین پریدی .  من هم با دیدن تو شاد میشدم عشق من.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان باران
19 فروردین 93 23:18
سلام چه پسر نازی امیدوارم که همیشه شاد باشه لینکتون میکنم که همیشه ببینمتون
پدر و مادر آروین کوچولو
8 مرداد 93 10:45
سلام عزیزم ایشاله همیشه همینطور خندون و شاد ببینیمت