رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

لذت بزرگ شدنت

1392/11/1 11:23
نویسنده : مامان رادین
1,472 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااام پسر گلم

چقدر دونستن اینکه داری بزرگ و بزرگتر میشی برام لذت بخشه وقتی این حس و میکنم که قدت بلندتر شده و وقتی از کنار میز ناهار خوری رد میشی و من بر اساس اون قدت رو پیش بینی میکنم که پارسال یا پیارسال تا لبه میز بودی و الان یه سر و گردن بلند تر شدی کلی در دل خوشحال میشم وبهترین حس دنیارو بهم میده.

دیگه حالتها و رفتارت هم داره تغییر میکنه و همه چیز رو خیلی خوب اجرا و عمل میکنی. مثلا از کارهایی که این روزا خیلی انجام میدی قاچ کردن میوه با چاقو و من و بابایی از ترس اینکه دستت رو نبری میگیم رادین مواظب باش رادین ..... خلاصه تا چاقو رو از کنار دستت رد میکنی قلبمون هم باهاش حرکت میکنه و از ترس چشامون 4 تا میشه ....


نایسر دایسر و میاری و خیار وباهاش خورد میکنی  و بعد میشینی ومیخوری و از کار خودت کلی لذتمیبری.

برای درست کردن ماشین یا وسایلت پیش بابایی میشینی و دوست داری کمکش کنی پیچ گوشتی و انبرو دستت میگیری تا پیچا رو باز و بسته کنی.

مسواک زدن و تمیز کردن دندونات کار هرشبت شده بیشتر بخاطر ترس از دندانپزشکیه ولی هنوز موفق نشدم ببرمت یکی از دندونات کاملا سوراخه و دوسه تای دیگه سیاه شدن . متاسفانه بچه تر که بودی اجازه نمیدادی برات مسواک بزنم و خودت هم نمیتونستی درست بزنی هرچند خودم روی این مسئله حساس بودم اما با لجبازی تو مواجه شدم و الان هم خیلی از این موضوع ناراحتم. 

الان قبل از غذا و بعد از اینکه از بیرون میایم میری و دستات رو میشوری. و این خیلی خوبه.

چند روز پیش رفتیم که عکس پاسپورت بندازیم ولی متاسفانه مثل وقتای دیگه توراضی نشدی حتی اتاق رو ببینی باید بگم هنوز موفق نشدم تویاین چند سال تو رو ببرم آتلیه و ازت چند تا عکس بندازم و این خیلی بده ه ه 

خدا رو شکر غذات بهتر شده و خیلی خوب میخوری و باید بگم امسال اصلا سرمانخوردی و این هم خیلی خوبه خدا رو شکر.

برای تولدت من و بابایی تبلت خریدیم و برات بازیهای آموزشی ریختم و یکی دوساعت  در روز مشغولی و گاهی هم موتور سواری با بابایی مسابقه میدی و از بابایی بهتر بازی میکنی قربونت برم بعضی اوقات هم به ما یاد میدی و این هم خیل خیلی خوبه ه 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

sina
3 بهمن 92 10:16
سلام خوبين؟ خدا حفظش كنه گل پسرتون رو ماشالا خوشگل و خوش تيپ و خواستنيه
مامان آروین
3 اردیبهشت 93 1:54
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق و مهربانی و صبوری و دلسوزی واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد مهرش تا ابد در دل جای دارد. تو بهترین گل، میان شهر گلهایی تو رنگ آفتابی، شب که می رسد، مثل ستاره، گوئیا مهتابی روز مادر مبارک