رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

ما بدون کامپیوتر

1392/1/31 18:30
نویسنده : مامان رادین
1,256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم  

میخوام کمی از دوران بی کامپیوتری برات بنویسم ..از وقتیکه بابایی دنیای بیزینس شده ما رو هم گرفتار کرده .. البته بعد از دوران راه اندازی دفترش قول داده برای ما لبتاپ بگیره و چون به معمولیش قانع نیستیم باید صبر داشته باشیم..همین موضوع باعث غیبتم شده اما نمیشه از شیطنت های تو ننوشت..

برای سرگرم کردن بیشتر تو برات رنگ انگشتی خریدم و هرموقع میبدمت حموم با هم روی دیوار حموم نفاشی میکشیم و تو با انگشتای کوچیکت با رنگا بازی میکنی علاوه بر اون توی اتاقت یه خونه ی پارچه ای داری که توش خونه بازی می کنی توی خونه ت بابایی کلی امکانات هنر و موسیقی گذاشته و تو کلی باهاشون ذوق میکنی ..عزیزم  ایشالا..خونه واقعیت..

و از اونجاییکه همه ی کتابای داستان و شعرتو از حفظ بودی یه روز کامل رو اختصاص دادم به خرید کتابای مرتبط به روحیاتت و تو کلی با کتابای جدید این روزا سرگرمی..

 هنوزم عاشق قفل و کلیدی مدام دنبال قفل و باز و بسته کردن درها و پیدا کردن آچار و پیچ گوشتی هستی که دوچرخه ت رو درست کنی و خلاصه داستان داریم باهات

و همچنان توی مرتب کردن خوته کمکم میکنی و برام جارو میکشی الهی

یه مدت بود که خیلی اذیتم میکردی فقط توی بغل میخوابیدی و مدام بهونه میگرفتی و به خاطر کمردرد مجبورم کردی از ترفند پلیس استفاده کنم که آقای پلیس بچه های بغلی که لباس نپوشن ماماناشونو اذیت کنن جریمه می کنه و تو هم حسابی از این ترفند ترسیدی و الان یک هفته است که بدون هیچ بهونه ای سر جای خودت میخوابی لباساتو می پوشی و خیلی کمتر بهونه میگیری اما من از این موضوع خیلی ناراحتم نمیخواستم از پلیس بترسی اما..

تو هر روز پا به پای خاله و مامان گردش و تفریح می کنی و خدا رو شکر اجتماعی هستی..

تا بعد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بابای ملیسا
20 مرداد 91 12:38
با سلام . ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و التماس دعا تو این شبهای عزیز از شما دعوت می کنم به وبلاگ ملیسا خانم که با عکسهای مسافرتش به شمال به روز شده کلبه حقیرانه ما رو مجلل کنید . ضمنا وبلاگتون زیباست . ممنون میشم اگر مثل همیشه با گذاشتن یک نظر ما رو مفتخر کنید .
مامان ملینا
23 مرداد 91 0:29
.~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-, . |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-, . ’,. ســــــلام دوست .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’ .. ’~-,. .مــــــــــــــن. . . . . .. |. |. . . . . . . . . / . . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. / . . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. / . . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’ . . آپــــــــــم . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-, . . . اگـــه . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’, . . بيـــــــايـــي .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. / . خوشحــــــــال. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’ . . ميــــــــــشم .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’ . . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’ . . نظر یادت نره. . . . . . . |’’. . . ~’,-, . . . .بدو بيا . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-, . . . . . .منتظرم . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. ) . . ....... .ملینا .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’"" . . . .خاطرات این .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_ . . .. . چند روزشو . .. |. . . . . . . . . . . }__""~, . . . . . نوشته . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~, . یه عالمه عکس جدیدهم . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-, . . . . . . . گذاشته . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),-
مامان شینا
3 شهریور 91 0:24
مامان شینا
3 شهریور 91 0:26
سمیه(مامان مسیح )
10 شهریور 91 21:52
سلام خاله جون..خوبی ؟ خوشی ؟ خاله جون بیا پیشمون...پیش پسرم مسیح...آخه تولدشه...ما تو مهمونیمون هیچی نی نی ناز مثل شما نداشتیم...حتی یه نفر ......حالا من اومدم دوستای اینترنتی پسملم رو دعوت کنم...تا لااقل اگه تو مهمونیمون حضور نداشتن ..یادگاریهاشون پای تولدش ثبت بشه... منتظرتیم
مامان ملینا
12 شهریور 91 13:51
سلام چه پسر خوبی که به مامان هم کمک می کنه .آفرین
عاشق فرشته ها
18 شهریور 91 0:27
سلام مامان رادین.بچه خوشگل و شیطونی دارین خدابراتون حفظش کنه.راستش من یه دختری هستم که عاشق بچه اس.به همین دلیل یه وبلاگ ایجاد کردم و عکسهایی بچه های ناز و کوچولوی خواهرا و برادرم رو زدم .دوست دارم شما هم بهش یه سری بزنین.البته من زیاد با وبلاگ ساختن و وبلاگ سازی اشنایی ندارم و این وبلاگو هم با کمک گوگل ساختم دوست دارم شما هم به وبلاگ من سر بزنید و اونو بین سایت های بچه ها محبوب کنید و اشکالات اون رو بهم بگین تا بتونم اونو رفع کنم
عاشق فرشته ها
18 شهریور 91 0:29
ببخش دوست عزیز یادم رفت وبلاگم رو به شما بدم.koodakannaz.blogfa.com
مامان مهراد
20 شهریور 91 2:29
سلام وب قشنگی دارید به ما هم سری بزنید اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید