رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

من و رادینم

1392/1/31 18:31
نویسنده : مامان رادین
604 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلی مامانی.

دیگه برای خودت مرد شدی و به تنهایی دستشویی میری و کارت رو خودت انجام میدی. خیلی به کمک کردن علاقمند هستی  و دوست داری هر کاری رو که میتونی خودت انجام بدی مثلا جارو برقی رو به برق بزنی خودت روشنش کنی و یا کمی با دستای کوچولوت جارو میکشی. و یا اینکه وسایلات رو خودت جمع کنی که در مورد این گاهی این کار  رو میکنی. لباسات رو در روز 2 تا 3 بار عوض میکنی و دوست داری لباس جدید بپوشی و میگی مامان میخوام اینو بپوشم این بهتره. بیشترین بازی که توی خونه انجام میدی دوچرخه سواریه و بعضی اوقات هم میگی مامان دوچرخم خراب شده پیچ گوشتی بده درستش کنم و نیم ساعت تا 1 ساعت مشغول تعمیر دوچرخت هستی. و از این کارها خیلی لذت میبری. قرار برات تراشه های الماس رو بخرم تا به امید خدا شروع کنم به تمرین کلمات باهات. هرچند  کلمه مامان و بابا و آب رو بلدی بخونی اما بقیه رو گذاشتم برای اینکه به ترتیب جلو برم. کلمات انگلیسی آب. موز. سیب. پرتقال. گربه . سگ. بینی. دست. پا. چشم. لب. ماشین. موتور. تلویزیون. مامان. بابا.بچه .. رو کاملا بلدی و در روز برات تکرار میکنم و یا کلمات جدید باهات تمرین میکنم و خیلی جالبه مثلا یه چیزی رو که نمیدونی میگی مامان بستنی میشه چی؟ میگم میشه آیس کریم و همون رو با خودت تکرار میکنی. از این سئوالت خیلی لذت میبرم که دوست داری درمورد کلمات مختلف بدونی. الهی قربونت برم.

ما به مدت یک هفته میریم تهران خونه مامانم اینا چون عزیز جون اینا رفتا مسافرت و خونه رو دادن دست ما  میخوان اجارش بدن. بعد هم کامپیوتر هم میخوایم بدیم به بابایی برای شروع کارش و یه مدتی کامپیوتر نداریم اما قراره بهترشو برام بگیره. به امید روزای خوب برای همه و بعدش هم برای ما.

بوس برای همه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمانه(مامان محمدرهام)
19 تیر 91 1:31
زود بیاین دلمون براتون تنگ میشه.مواظب خودتون باشید
مامان ماهان
1 مرداد 91 8:52
آفرین به رادین جون که کاراش رو خودش انجام میده
سالار
7 مرداد 91 2:43
سلام وبلاگ خیلی خوبی دارین.پسرتون هم خیلی دوست داشتنی و نازه و از طرف من روشو ببوسین. فقط یه مشکلی هست اونم اینه که نمیشه راست کلیک کرد.من میخوام بقیه صفحات رو تو یه تب جدید باز کنم ولی اینطوری نمیشه.
مامان شینا
7 مرداد 91 16:02