رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

باغ وحش با رادینم (عکس)

1392/1/31 18:36
نویسنده : مامان رادین
1,319 بازدید
اشتراک گذاری

 

                              Welcome Images, Scraps and Comments for your profiles

سلام عشق قشنگم .

 امروز صبح با خاله مهسا و عمو پویان رفتیم باغ وحش ارم. این اولین باری بود که می بردمت باغ وحش. اونجا با حیوونای مختلف آشنا شدی و از نزدیک تماشاشون کردی و من هم یکی یکی برات از خصوصیاتشون میگفتم و صداهاشون و نوع غذاشون رو بهت یاد دادم و تو هم با دقت گوش میکردی و فقط اونایی که برات جالبتر بودن تو ذهنت نگه میداشتی. با اینکه هوا سرد بود اما همه نی نی ها اوده بودن که حیوونا رو تماشا کنن.بهت قول میدم که هوا بهتر شد ببرمت دوباره ببینی آخه سرگرمی و آموزش بسیار خوبی بود برات. بعد از دیدن حیوونا اوردمت توی چمنهای باغ که پر بود از برگهای قشنگ پاییزی و ازت کلی عکس گرفتم که حتما میذارم تو وبلاگت.

تمام زندگیم فدای چشمای قشنگت   شکلکهای جالب آروین

 

رادین و عمو پویان

چند تا عکس از حیوونای مختلف

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیرناز
5 آذر 90 19:17
سلام عزیزم چه بزرگ شده مااشالله رادین جان نمی دونم چرا یه چند وقتی با اینک لینکتون کردم وبلاگتون باز نمی کرد شمام که پیش ما نمیاین مرسی از وبلاگ خلاقیت عالی بود
مامان شینا
5 آذر 90 23:59
خیلی عکسا دیدنی بودن کلی هم از پست پاییزی لذت بردم چن وقتی می شد سر نزده بودم چند پست جا موندم رادین گلم خیلی ناز و خوشتیپ شده
سارا
6 آذر 90 17:59
سلااا م عزيزم خوبي؟كوچولوي نازت خوبه؟ مرسي كه به وب من سر زدي نظرت يه روحيه مثبت براي ادامه نوشتن من بود با اجازت من لينكت كردم اگه اسم ديگه اي مي خواي واسه اينكه لينكت كنم بهم خبر بده منتظر حضور گرمت هستم
نگين
7 آذر 90 15:25
سلام دوست خوبم اميدوارم كه هميشه خوب و خوش و سلامت باشيد .
مامان هامان
8 آذر 90 12:47
وای این خوش تیپ دل ما رو برده خوش باشید عزیزم
مامان ماهان
13 آذر 90 15:28
بابا خوش تیپ خوشگل خوشمزه خوش به حالت چه جای باحالی رفتی الهی همیشه خوش باشین