رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

happy birth day radin

1392/1/31 18:35
نویسنده : مامان رادین
1,312 بازدید
اشتراک گذاری

 

                  Orkut Scraps - Happy Birthday  

 تولد قشنگترین فرشته خدا مبارک .   هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

                                                            

 خوشحالم از اینکه جشن تولدت به خوبی برگزار شد و تو هم خیلی خیلی خوشحال بودی باید اعتراف کنم از همه مهمونا خوشتیپ تر شده بودی . قربونت برم عشقم.یه جشن فوق العاده یی بود که به همه خوش گذشت . جای همه دوستداران رادین واقعا خالی بود . اینقدر درگیر مراسم بودم که فرصت نکردم بیام برات بنویسم بنابراین با کمی تاخیر اومدم که باید عذرم قبول کنی عزیزم. هر کاری میکنم فقط برای وجود ارزشمندت در زندگیمون بود که با اومدنت رنگ و بویی دیگه گرفت باید بگم مهمونی رو بنا به پیشنهاد خاله مهسا و بعضی شرایط اونجا گرفتیم که جا داره از عمو پویان و خاله مهسا به خاطر زحمات بی دریغشون تشکر کنم ایشالله تولد نینی شون بتونیم جبران کنیم. خلاصه وقتی کیک ماشینیت رو هم آوردیم خیلی برات جالب بود وهمش به کیک و شمع و فشفشه ها نگاه میکردی وشمعهای تولدت رو هم به زیبایی تمام فوت کردی تا همیشه سالم و سلامت و شاد باشی. کلی هم رقصیدی و با بادکنکها بازی کردی . تمام آهنگهایی رو که دوست داشتی رو برات زده بودم تا بیشتر بهت خوش بگذره وبخاطر اینکه تولدت بد آزادت گذاشتم و هرچی خواستی پفک و شیرینی و شکلات خوردی و آزادانه بازی کردی و رقصیدی.

  

 

 وقتی به یاد تولد پارسال و یاد خاطرات تولدت میافتم هم ناراحت میشم هم خوشحال ناراحت از اینکه وقتی بدنیا اومدی، یه مدت زردی داشتی البته تا 40 روز که همش نگرانت بودیم  بعد از اینکه خوب شدی کولیک درد شکمیت شروع شد و همش در حال گریه و بیقراری بودی و خوشحالم از اینکه الان بزرگ شدی و شرایط پارسال دیگه نیست و سالم و سرحال هستی و اگر چیزی بخوای یا جاییت خدایی نکرده درد بگیره میتونی با زبون شیرینت اونو بیان کنی و دیگه اذیت نشی. ایشالله همیشه سلامت باشی برات بهترینها رو از صمیم قلب آرزو دارم و اینو بدون همیشه و همه وقت دوستت خواهم داشت و از همه مهمونا که با اومدنشون باعث شادی رادین شدن هم خیلی تشکر میکنم و همچنین از دوستای نی نی وبلاگی که همیشه و همه جا با ما هستن. عکسای رادین در اولین فرصت خواهم گذاشت. شاد باشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان هامان
9 دی 90 18:33
امیدوارم همیشه شادمان باشید منتظر عکسا تون هستیم
مامان نوژا
10 دی 90 9:15
تولدت مبارک گل پسر
مامان الینا
10 دی 90 13:24
تولدت مبارک انشاالله همیشه درکنارهم شاد وسلامت باشید انشاالله تولد100 سالگی رادین خوشگله
مامان ماهان
11 دی 90 12:12
همیشه خووووووووووووووش باشین منتظر عکسها هستم