رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

رادین مهربون

1392/1/31 18:29
نویسنده : مامان رادین
384 بازدید
اشتراک گذاری

امروز میخوام از مهربونیات بگم عزیزم.   توی خونه یا هرجایی که باشیم همیشه مهربونی  .

روزی چند بار وقت خواب یا بیداری در حال بازی یا خوشحالی این جمله رو همیشه میگی

 "مامان دوست دارم " این جمله برای من بهترین حرف دنیاست مخصوصااینکه با زبان کودکانت و احساس واقعیت میگی و من دیگه از خدا هیچی نمیخوام جز سلامتی برای تو  و این جمله رو وقتی میگی که دستت رو میندازی دور گردنم و Smileyدر حال بازی کردن و بوسیدن میگی و من  کیف میکنم و در جواب میگم منم دوست دارم عزیزم.  این کارا رو بابا یی هم انجام میدی عزیزم.

یا اینکه میگی مامان بیا یه چیزی توی گوشت بگم Smileyبعد یواش میگی دوست دارم. قربونت برم.

وقتی میخوای از بابایی خداحافظی کنی میگی "بابا مواظب خودت باش به عزیز جون سلام برسون " حالا بابایی داره میره شرکت ،و ما کلی میخندیم. یه چیزی هم که خیلی دوست داری وقتی بهت میدم میگی "مرسی عزیزم"

 

توی خونه هم کلی به من کمک میکنی شیشه پاکن رو برمیداری میگی مامان من خودم تمیز میکنم بلدم. گردگیری میکنی  ظرفهای غذا رو جمع میکنی . وقتی که ما دراز میکشیم اگه بالشت نداشته باشیم یهو میبینیم که برامون داری به زحمت بالشت میاری و ما کلی قربون صدقت میریم. اگه بهت اجازه بدم صندلی میذاری و میخوای ظرف بشوری  و خودت و دور و برت رو خیس میکنی . دیگه خودت صندلی میذاری زیر پاهات و میری دستشویی دستات رو میشوری و میگی شما نیاین من خودم بلدم. رو تختی روبا کمک من صاف میکنی و همه این کارارو بدون اینکه من بخوام انجام میدی و دوست داری مستقل باشی و از اونجایی که پسرهستی و یکی یدونه من هم ترجیح میدم  که مستقل باشی و بتونی خودت گلیمت رو از آب بیرون بکشی و هر موقع کمک بخوای با جون ودل انجام میدم برات.

جدیدا هم یادگرفتی خودت دکمه هات رو باز و بسته میکنی باتاخیر ولی انجام میدی.

من عاشق کاراتم عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم.

دوست داریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کوثری
26 بهمن 91 12:47
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
مامان سیده بهار
26 بهمن 91 12:53
سلام دخمل من تو این مسابقه شرکت کردهhttp://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php میشه بهش رای بدید؟ کافیه کد 104 (سیده بهار مسعودی علوی)رو به این آدرس ایمیل کنیدgerafist.yang23@yahoo.com فقط تا 28 بهمن مهلتش هست مرررررررررررررررررررررررررسیییییییییییییییییییییییییی