رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

کتاب یه دوست خوب

1392/1/31 18:33
نویسنده : مامان رادین
609 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم. نمی دونم چرا وقتی اردیبهشت میشه من حال و هوام عوض میشه خودم فکر مکنم بخاطر اینه که خاطرات نمایشگاه به یادم میاد و حال و هوای کتاب و کتابخوانی هرچند که دیگه مثل سابق وقت زیادی برای کتاب خوندن ندارم اما بعضی از شبها که خوابم نمیبره انگار که یه چیزی گم کرده باشم میرم یه جایی پیدا میکنم و کتاب یا مجله میخونم یه علت دیگه ایی هم که داره چون توی این ماه فهمیدم که تو عزیز مو باردارم و خیلی خوشحال بودم و آخرین علت هم اینه که تولد خواهر گل مامانی یعنی خاله مهسا توی این ماهه .

حالا اینو بگم که با خاله مهسا رفتم نمایشگاه و کلی کتابهای خوب برات خریدم و دیگه خیالم راحته که میتونم تو رو علاوه بر بازی با کتاب و کتابخونی آشنا کنم چون به هرحال یکسال بزرگتر شدی و درکت از دنیای اطراف بیشتر شده.

راستی دو روز پیش هم رفتیم سر کار خاله مهسا میدون آرژانتین وبا دیدن خاله و زن عمو تعجب کردی و میگفتی خونه کیه؟ اینجا خونه کیه؟ و ما هم میگفتیم اینجا سر کار خاله است و زنگ زدم بابایی هم اومد و تو رو برد سر کارش تا همکاراش بیشتر با تو آشنا بشن اما زود اومدی  و بغل کسی هم نرفته بودی خلاصه اون روز برات یه روز خوبی بود بعدااز سفارش ناهار یه چرتی هم روی مبل زدی و موقعی که میخواستیم بریم میگفتی نریم همینجا بمونیم ما هم زدیم زیر خنده چون از اونجا خوشت اومده بود. بهت میگفتم رادین یادته به بابا و خاله مهسا میگفتی من هم میخوام بیام سرکار این هم سرکار بابایی و خاله و تو هم به تایید سرتو تکون میدادی. قربونت برم

یه بار گفتی مامان میخوام برم مدرسه و من کلی خوشحال شدم و گفتم اگه غذا بخوریزود بزرگ میشی و میری مدرسه و سرکار. قربونت بره مامانت.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان الینا
19 اردیبهشت 91 15:00
تولد خاله مهسا مبارک باشه منم عاشق خوندن کتابم ولی باوجود این کوچولوهای ناز مگه میشه.............
مامان نوژا
20 اردیبهشت 91 9:46
سلام عزیزم یه چند وقتی بود وبلاگت واسم باز نمیکرد اما امروز باز شد.خیلی از عکسهاتون لذت بردمواسه رادین ریزه میزه
مامان ملینا
21 اردیبهشت 91 12:51
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است. زیباترین خطاب “مادر جان” است. “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر –_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–
مامان الینا
22 اردیبهشت 91 17:31
در امتحان انشایی از بچه ها خواسته شد تا انشایی با موضوع مادر بنویسند، بچه ای زیرک تنها همین جمله را در دفترش نوشت: حتی میلیون ها کلمه هم نمی تواند عشق و محبت مادرم را توصیف کند… روز مادر مبارک…
مامان رادین
22 اردیبهشت 91 22:48
روز مادر به شما مامان گل مبارک
مامان کوروش
24 اردیبهشت 91 7:53
سلام عزیم چه خوانواده زیبایی امیدوارم همیشه شاد باشید من لینکت کردم به منم سر بزن خوشحال میشم