رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

حرفای قشنگ تو

1392/1/31 18:25
نویسنده : مامان رادین
516 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربونم . وقتی میگم مهربونی واقعا هستی عشقم.

 

دیشب من و بابایی خسته بودیم و چشمامون رو بسته بودیم تا تو هم سعی کنی بخوابی اما تو بعدازظهری یک ساعتی خوابیده بودی که شنیدم که گفتی "خدا عزیز جون رو مرده نکن"و یهو چشامون و باز کردیم دیدیم دستات رو بردی بالا و دوباره گفتی "خدا عزیز جون و مرده نکن"  نمیدونی با چه حالتی من و بابایی به هم نگاه کردیم  فقط نمیدونستیم باید به حرفت بخندیم یا از شوق گریه کنیم. 

بازم دیشب در حال بازی بودی و من توی آشپزخونه بودم و گفتی"مامان تو خیلی گلی " ومن هم که از حرفای قشنگت لذت میبرم و به شوق میام    گفتم "مرسی عزیزم تو هم گلی مامانی" و گفتن دوست دارم به من و بابایی از روی زبونت نمیافته و روزی چندین بار با  حرفای قشنگت ما رو خوشحال میکنی.

دوست داریم عشقم امیدوارم همیشه مهربون بمونی و با همه به خوبی و همربونی رفتار کنی.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کوروش
24 اسفند 91 12:13
عزیز مهربون انشا... همیشه سلامت باشی رادین جونم
مامان محمدرهام جون
24 اسفند 91 16:54
عزیزدلم چه گل مهربونی ماشالله به این ماه پسر
atefeh
25 اسفند 91 19:34
سلام خوبین؟ شما فیس بوک هستین یا نه؟
مامان ديانا
26 اسفند 91 8:46
واااي كه چقدر تو با نمك و نازي /
مامان هامان
26 اسفند 91 11:56
سلام عزیز دلمامیدوارم همیشه در کنار پسر گلت شاد باشی جدیدا به خاطر مسائل و مشکلات خاصی که برام پیش اومد کمتر به وب سر میزنم در مورد لینک هم باید بگم خود به خود لینک چند تا از دوستان حذف شده بود عذر میخوام ولی همیشه به یادتون هستیم شاد باشید