رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

بازی و شادی

1390/8/28 11:04
نویسنده : مامان رادین
893 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم . نمی دونم چرا بعضی اوقات نمیتونم برای تو بنویسم و اون جمله بندی که می خوام توی ذهنم نمی یاد. بهر حال نشستم تا شاید بتونم.

دیشب پسر عموی مامانی با خونواده اومده بودن خونمون که یه دختر ٥ ساله هم داشتنniniweblog.com

و تو هم که منتظر یه همبازی بودی از اومدنشون خیلی خوشحال شدی و بعد از چند دقیقه با هم رفتین توی اتاق و شروع به بازی کردین و اینقدر خوشحالی رو صورتت دیدمniniweblog.com

که من هم در کنارت شادی میکردم و گاهی میگفتم بیا به مامان یه بوس بده تا وجود خوشحال من رو هم حس کنی.آخه بچه هم سن تو خیلی کم داریم ...niniweblog.com

تا با اون بازی کنی. خلاصه هیچی به هردوتون نگفتم تا راحت بازی کنین اما دورادور حواسم بهتون بود تا اتفاقی براتون نیفته .niniweblog.com

بعد از رفتن مهمونا اتاقت رو مرتب کردم و سریع جارو برقی کشیدم و خونه مثل اولش شد به همین راحتی وخوشحالیم از این بود که دیگه مثل بچگیات غریبی نمیکنی و براحتی با همه انس میگیری و این رابطه برای من خیلی مهمه چون دوست دارم اجتماعی باشی البته شاید مامانی کمی عجله هم میکنه اما مادرم دست خودم نیست. شاد باشی گلم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان هامان
28 آبان 90 11:08
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که رادین جون دیگه غریبی نمی کنه منم با این مشکل مواجه هستم آخه پسرم داره بین بزرگترا رشد می کنه و اصلا همبازی نداره احساس می کنم داره خجالتی بار میاد نمی دونم اگه مهد بزارم مشکلش حل میشه؟
مامان رها
28 آبان 90 14:04
سلام عزیزم چه خوب که رادین جون یه همبازی پیدا کرده خدا رو شکر
مامان ساوینا
28 آبان 90 17:42
سلام.ممنونم عزیزم که به خونه دختره نازم سر می زنی من عاشقه رادینم . خیلی بامزهست. ببوسش
مامان ماهان
1 آذر 90 9:29
به به چقدر خوب شده که رادین جون همبازی پیدا کرده