رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

نظرات (13)

مامان هامان
30 مهر 90 10:03
الهی قربونت برم خاله با این عکس نازت
مامان جانان
30 مهر 90 16:15
ماشاللا به این گل بسر. زنده باشه ایشاللا... مامان رادین ممنون که به ما سر زدین . من لینکتون کردم.
رادین
1 آبان 90 2:11
وای تبریک میگم خیلی زیبا شده
سمیه : مامان مسیح مقدس
1 آبان 90 15:45
سلام عزیزم...خوبی ؟ واااااای چه عکسی....چه با حال...چه نااااز....تبریک میگم خاله....
نگين
4 آبان 90 15:49
سلام واي چه جالب تبريك ميگم . عكس نازي شده
سارا
4 آبان 90 20:54
خدایا حكمت قدمهایی را كه برایم بر میداری آشكار كن تا درهایی را كه به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهاییكه به رویم میبندی به اصرار نگشایم با يه مطلب جديد آپ هستيم خوشحال مي شيم سر بزنيد اي جونم ببينيد اين رادين خودمو نه ها عزيزززززززمي
سارا
5 آبان 90 14:44
سلام اميدوارم كه حالتون خوب باشه و كوچولوي نازتونم شاد باشه من تازه وبلاگمو درست كردم خوشحال مي شم سري بزنيد
dp
6 آبان 90 22:26
سلام . باز هم مثل همیشه جالب بود . لطفا از وبلاگ دختر من هم دیدن بفرمائید
مامان علي خوشتيپ
6 آبان 90 23:24
سلام اومدم يه امضا از رادين جون بگيرم ديگه معروف شده واسه خودشا خيلي عكس قشنگيه.مباركه
سارا
11 آبان 90 20:32
سلام سلام خوبيد خوشيد؟ببخشيد زودي اومدم كه زودم برم مي خواستم بهتون بگم دقيقا 4روز ديگه تولد من و سبا هست من مي خوام سبارو غافلگير كنم تو وبلاگمون و براش الان يه مطلب نوشتم كه تاريخ انتشارش 15 آبان از الان شما دعوت هستيد فقط لطفا تا قبلش نظر نزاريد در رابطه با تولد اميدوارم كه بتونيم با كمكتون يه جشن خوب راش تووبلاگمون بگيريم پس 15آبان يادتون نره ها خب؟ مرسي مثل هميشه
مامان ماهان
12 آبان 90 8:44
عکس خیلی قشنگیه بابا خوش تیپ معروف شدیاااااااااااا ببینم یه امضا به من میدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان آدرین
18 آبان 90 0:35
جووونم نازی جیگر چقدر خوشتیپ شده پسرمون ماشالله
آسمونی ها
3 آذر 90 22:36
چه خوشگل و چه نازی مثل گل پیازی