رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

آینده از آن توست

1390/7/29 17:13
نویسنده : مامان رادین
884 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من سلام.

نمیدونم الان که این مطلب رو مینویسم و تو داری میخونیش چند سالته و چیکار میکنی گلم. باید بگم که از الان احساس میکنم بزرگ بشی باعث افتخارم خواهی شد اما نمیدونم در چه زمینه ای هرچی که باشه من از الان تلاشه خودمو میکنم که در هر کاری که احتیاج به کمک داشته باشی با کمال میل کمکت کنم فقط باید بخوای عزیزم. تو از الان داری به من ثابت میکنی که براحتی میتونی همه چیز رو یاد بگیری و همیشه باعث شگفتی اطرافیانت میشی اینطوری بگم که ما همیشه در حال اسپند دود کردنیم برات عشقم. وقتی که باهات میرم بیرون احساس خوبی دارم و اطرافیان این احساس رو دو برابر میکنن با نشون دادن احساسشون به تو .معین یه آهنگ داره خیلی قشنگه دیشب pdf  پخشش کرد. میگه:

من واسه تو دلواپسم تو واسه عروسکات / من واسه تو میمیرم و تو واسه بازیچه هات ....    دلشادم از شادی تو / سر مستم از خنده تو / اما ته دل نگرون  برای آینده تو ....

راستی چند روز پیش رفتم آرایشگاه موهامو کوتاه کردم و برام سشوار کشیده بود بعد که اومدم و تو من و دیدی به موهام دست کشیدی و با لبخند گفتی خوبه. خوبه   و من و بابایی و مادر جون دهنمون وا مونده بود که این قدر قشنگ تشخیص داده بودی و همونجا گرفتمت بغلم و کلی بوسیدمت عزیزم که اینقدر با احساس حرفت و بیان کردی . من دوست دارم مرد با احساس باشه و حتما در آینده بهت یاد خواهم داد که چطوری باید با خانمها برخورد کنی و یا چه جوری باید احساس تو بیان کنی . هرچند میدونم که خودت خواهی فهمید. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان شینا
28 مهر 90 10:31
ایشالا رادین جون بزرگ می شه و باعث افتخار مامان و بابا عکساش خیلی خوردنی بودن
مامان شینا
28 مهر 90 10:32
ایشالا رادین جون بزرگ می شه و باعث افتخار مامان و بابا عکساش خیلی خوردنی بودن
نگين
28 مهر 90 13:45
سلام دوست خوبم ميخواستم فقط سلام و عرض ادبي كرده باشم . اميدوارم كه هميشه خوشحال شاداب سرحال و سلامت باشين
مامان ماهان
12 آبان 90 8:43
قربون نظر خوشگلت عزیزم بابا پسرمون خیلی خوووووووووووش سلیقه اس خدا حفظش کنه