رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

جشنواره غنچه های شهر

1390/7/21 0:29
نویسنده : مامان رادین
1,063 بازدید
اشتراک گذاری

روز بهترین پسر دنیا مبارک.

عزیزکم برای اینکه تنوعی بشه بردمت دومین جشنواره غنچه های شهر که در بوستان گفتگو برگزار شد و اونجا هر چه قدر که دوست داشتی بازی کردی و من هم از اینکه میدیدم شادی روحیه خودم هم عوض شد .

آخه احساس میکردم که چون از شیر گرفتمت اخلاقت عوض شده و احتیاج به یه تفریح یا مسافرت داری اما این جشنواره بهانه خوبی شد تا ببرمت تا اونجا با بچه ها و اسباب بازی ها و همچنین بادکنکهای رنگارنگ که تمام غرفه ها رو پوشونده بود بازی کنی که خدا رو شکر بهت خوش گذشت و تا دلت بخواد اشانتیون و بادکنک گیرت اومد مثل جعبه خمیر بازی- انواع پازل- مداد رنگی- ماژیک و بادکنکهای خوشکل که از دیدن و گرفتنشون لذت میبردی. تازه مامانی هم برات کلی اسباب بازی و سی دی - لگن برای دستشوییت - موسیقی بتهوون و کلاسیک - کتاب شعر و داستان - و کتاب شکل دار انگلیسی و لباس خرید . تا کم کم آموزش زبان- دستشویی رفتن ... رو بهت آموزش بدم البته بیشتر تو فکر زمستون بودم که هوا سرد و کمتر از خونه میزنیم بیرون بتونی سرگرم باشی عزیزم. تازه برات یه بسته بزرگ بادکنک خریدم تا دی ماه  که تولدته به دنبال بادکنک نگردم . خلاصه پیشاپیش برنامه ریزی میکنم برات گلم.

راستی یه کار خیلی ارزشمندی که عزیز چون برات انجام داد این بود که یه حساب بیمه عمر برات باز کرد تا در آینده بتونه کمکت کنه و نیازات و برآورده کنه و من از این کارش خیلی لذت بردم که عزیز جون هم به فکر آینده پسرم هست و هم از اینکه مامانه فهمیده ای دارم به خودم بالیدم.

یه خبر دیگه اینکه از موقعی که ما رفتیم عکاسا و خبرنگارا دنبالت بودن و کلی ازت عکس  و فیلم گرفتن و عکست رو روی جلد نشریه روزانه ای که پخش میکردن زدن و من هم از دیدن عکست خیلی خوشحال و شگفت زده شدم و هر جا میرفتیم میگفتن عکس روی جلد این پسره میگفتم آره البته با افتخار اما با لبخند. خلاصه توی این مدت ٢ بار بردمت تا روحیه ات عوض بشه و اونجا بیشتر بتونی بازی کنی.

 

 روز جهانی کودک رو به تمام کوچولوهای نی نی وبلاگی تبریک میگم. ایشالله همه نی نی ها سلامت باشن و زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سارا-سبا
21 مهر 90 21:34
سلاااااام. واي عكسا خيييييلي بامزه و قشنگن. عزيزم تبرييييك ميگم
سارا
22 مهر 90 18:30
سلام عزيزم خوبي؟چه خبرا ؟چيكارا مي كني؟مي شه بياي پيشم؟حالم بده
مامان دیانا
23 مهر 90 13:58
خیلی عکس های نازی از رادین کوچولو گرفتین خیلی باحاله جای دیانا خالی بود مرسی که به ما سر زدید این یکی یادت نرهhttp://www.niniq.niniweblog.com/
مامان هامان
24 مهر 90 18:07
سلام عزیزم چه عکسای نازی گرفتیمن هم هامانو بردم خیلی عالی بود
مامان محمدرضا
25 مهر 90 18:25
سلام به رادین جون و مامان عزیزوبلاگ قشنگی دارین و اگه دوست داشتین با هم تبادل لینک کنیم
رادین
26 مهر 90 13:30
خوش به حال رادین جان با این همه تفریح
سارا
28 مهر 90 13:16
دلم انجا میان کوه و دشت و صحبت غنچه خودم اینجا در این دنیای مسدودی که رازش را نمی دانم که رمزش را نمی خوانم یک شب با خاطراتت بودم ای زیباترین خاطره... کاش میان ذهن پر اشوب من که دل را از برای تو داده بودم مرا راهی بود و نشانی برای گم کرده راهم بود نگاهم را بخوان که دل را بر شط رود روشنی ببندیم نگاهم را بخوان
مامان رادین کوچولو
29 مهر 90 11:53
سلام.دلم کلی برای دیدن عکسای رادین جون تنگ شده بود.کلی ذوق کردم با دیدنشون.ان شاا.. همیشه خندان و شاد باشین
مامان ماهان
12 آبان 90 8:42
به به حسابی کیف کردیاااااااااااااااااااااا
مامان الینا
5 دی 90 11:58
عزیزمن هزار ماشاالله چه پسر نازی دارید خداحظش کنه