رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

از شیر گرفتن رادینم

1390/7/12 12:22
نویسنده : مامان رادین
1,279 بازدید
اشتراک گذاری

   عزیزکم امروز روز ٥ از شیر گرفتن تو عزیزمه پنجشنبه رفتیم خونه عزیز جون و من دیدم شرایط مناسبه و تصمیم رو جدی کردم برای از شیر گرفتن تو عزیزم هر چند که این چند روز برای من از نظر روحی روانی خیلی سخت بود اما چاره ای نبود چون ٣ ماه دیگه یعنی ٨ دی ماه تولد عشقم بود و توی زمستون نباید از شیر گرفت و هرچی هم میگذشت وابستگیت به شیر بیشتر میشد و گرفتنت سختتر. هر طور بود همون شب رفتم و برات یه عالمه خوراکی - شیر و چیزایی که دوست داری خریدم تا اگر بهانه گرفتی بهت بدم . چیزایی مثل شیر دنت- شیر- آناناس- موز -بیسکویت - kit kat - بستنی و ...

خلاصه هرچی پیش رفتیم تو بیشتر بهانه شیر رو میگرفتی به شب که رسیدیم بهانت بیشتر شد و من به دور سینم لاک قرمز زدم  تا نماد خون بشه و روش هم آبلیمو و سرکه تا تلخ بشه خلاصه کلی ترسیده بودی و بهت دادم خوردی و از مزش خوشت نیومد و دیگه کمتر خواستی موقع خواب هم گرفتمت توی بغلم و شروع به داستان و شعر خوندن کردم و کم کم خوابت برد اما من نه...

 روزا هم من شیرمو میدوشیدم تا سینم سبکتر بشه که واقعا تاثیر داشت روزی حداقل 3 بار چند بار هم دوش آب گرم گرفتم و سینمو محکم بستم که خیلی کمکم کرد الان خدا رو شکر خوبم و فقط نگرانیم تویی.

 خلاصه روز دوم بهانت کمتر شد و فقط شب بیدار شدی گفتی آب ، آب که خوردی خوابیدی تا امروز هم خیلی اذیتم نکردی اما گاهی هنوز بهانه میگیری.از دو روز پیش هم بدنت حساسیت گرفته و دکتر برات آمپول حساسیت نوشت خوب شدی اما باز امروز صبح دوباره بیشتر از قبل شد که من و نگران کرد. امیدوارم چیز خاصی نباشه خیلی نگرانتم عزیزم انگار راضی نبودی از شیر بگیرمت عشقم . مامانه همیشه نگرانت منتظر خوب شدنت میمونه عزیزم. دوست دارم خیلی زیاد و سلامتی تو آرزوی منه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

رز
12 مهر 90 12:51
سلام عزیزم می دونم خیلی سخته این تصمیم تصمیم بزرگیه امیدوارم رادین جونم خیلی اذیت نشه سلامتی شما و رادین جون رو از خدا خواستارم
مامان آرشیدا قند و عسل
13 مهر 90 12:50
سلام آرشیدا هنوز یکسالش نشده ولی من خیلی استرس از شیر گرفتنشو دارم چون هم مادر وابسته میشه هم فرزند امیدوارم تو تصمیم بزرگی که گرفتید موفق باشین.
مامان شینا
14 مهر 90 13:16
دیگه مرد شدی رادین جون بوووووس
سارا
14 مهر 90 21:09
سلام عزيزم خوبي؟چه خبرا؟چيكارا مي كني؟من آپم خوشحال مي شم بهم سر بزني ببخشيد كه انقدررررررر بي معرفتم ايشالله جبران مي كنم
مامان پرهام
15 مهر 90 12:56
سلام. مبارکه به سلامتی. من توی هفته نامه ی تغذیه خوندم که نباید یه مرتبه شیر دادن رو به بچه قطع کنیم چون اون رو مستعد بیماریهای عفونی می کنه. خوش باشید
مامان ماهان
15 مهر 90 16:42
الهی موفق باشی خانمی
رز
16 مهر 90 12:01
سلام عزیزم خوب هستید خبری ازتون نیست نگران رادین جون شدم امیدوارم بهتر شده باشه منتظرتون هستیم
مامان شینا
17 مهر 90 3:34
روز کودک مبارک رادین عزیز
نگين
17 مهر 90 10:46
سلام فرخنده ميلاد باسعادت هشتمين ستاره آسمان امامت و ولايت امام مهرباني حضرت رضا عليه السلام رو به شما و خونواده محترمتون تبريك ميگم
مامان حسین
17 مهر 90 13:46
سلام خانومی خوبی من که خیلی راحت حسین را از شیر گرفتم..موفق باشی
رادین
19 مهر 90 12:15
رادین جان روزت مبارک ببخشید 2 روز دیر شد
سارا-سبا
19 مهر 90 20:13
سلا سلام صدتا سلاااااااام خوبيد؟خوشيد؟خوش مي گذره ؟ما آپيم با اجازتون حتما بياييد خوشحال مي شيم رادين جونننن اذيت مامان گلت نكن عزيزم خب؟