رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

ساز پدر آواز پسر

1390/7/4 12:40
نویسنده : مامان رادین
965 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم مدتی که آواز خوندن رو شروع کردی و وقتی بابایی تار میزنه و یا آواز میخونه تو هم حس خوندن میگیری و شروع به خوندن میکنی و یا به زور مضراب بابایی رو میگیری تا تار بزنی بابایی هم مجبور میشه که مضرابش رو بده تا کمی هم تو بنوازی الهی قربون اون حست بشم که وقتی حس خوندن میگیری واقعا دیدنی میشی.

حالا دیگه هرجا باشیم حتی توی ماشین حس خوندنت میگیره و میخونی وما هم تو رو تشویق میکنیم و میگیم به به ، به به  و تو هم کلی ذوق میکنی و ادامه میدی خلاصه برای خودت کلی تحریر آوازی میخونی . یه مدت هم سه تار بابایی رو دادیم دستت تا یه کم ازش سر دربیاری و تمام سیمها و پرده هاش و خراب کردی که فدای سر نازنینت عزیزم که وقتی تو شادی ما هم با تو شادی میکنیم. حالا دیگه همه میدون که تو آواز میخونی و وقتی تو رو میبینن میگن رادین برامون بخون و تو هم بعضی اوقات خجالت میکشی و آروم زمزمه میکنی و خیلی با نمک میشی عشقم.

یه چیز جالب بگم که من تا قبل از یک سالگیت به بابایی میگفتم که این بچه صداش خیلی قشنگه فکر کنم بزرگ شد بتونه خواننده بشه. بعضی اوقات فکر میکردم شاید من مادرشم این حس و نسبت به بچم دارم اما حالا میفهمم که نه واقعا صداش خوبه. اگه تونستم یکی از صداهاشو براتون میذارم.

 پسر عزیزم ،امیدوارم بتونی تو هر زمینه ای که دوست داری موفق بشی و این و بدون که من و بابایی همیشه حمایتت میکنیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان شینا
6 مهر 90 0:09
آفرین به این پسر هنرمند ایشالا زود زود کاستش بیاد بیرون عکس کوووووو؟؟؟
مامان هامان
6 مهر 90 8:17
قربون هنر نماییت برم خاله حتما این کارو بکن خیلی دوست دارم صدای نازشو بشنوم
رادین کوچولو
7 مهر 90 11:34
سلام رادین جان منتظر شنیدن صدای قشنگت هستیم. از مامان و بابا خواهش میکنم یکی از اون ترانه هات رو برامون تو وبلاگت بزارن. امضا یکی از طرفداران
مامان نوژا
10 مهر 90 8:49
جانم.............
کاکل زری یا ناز پری
12 مهر 90 14:57
عزیزم می خواستم تو پست آخر نظر بزارم نشد مبارکه بالاخره موفق شدی به نظر من یکی از سخت کار ها همینه و همه مادر ها بابت این قضیه نگران اند. رادین جون مامن خیلی خوشگلی داری ها
سارینا
14 مهر 90 21:57
عزیززززززم چقدر عالی که با موسیقی و اواز بزرگ میشی. خیلی خوبه
zeinab
15 مهر 90 9:45
عزیزم مرسی که وبلاگم سر زدید یکی دیگه هم دارم ضمنا لینک شدید
سارا
16 مهر 90 22:45
رادين عزيزم کودک که بودیم هیچ کس روزمان را تبریک نگفت اما حالا من روز کودک را به تو که سادگی و صداقت و صفای وجودت همچون کودکان است تبریک میگویم