رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

دوران شیطونی

1390/6/2 12:10
نویسنده : مامان رادین
944 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم . باید بگم این روزا دیگه نمی تونم از دست شیطونیهای تو بر بیام . فکر کنم این دوران یکی از سختترین دورانهای بچگیته که امیدورارم خداوند صبرم رو بیشتر کنه آخه تو دوست داری همه چیز رو دست بزنی و امتحان کنی و من هم دوست ندارم چیزی رو بهت ندم اما واقعا بعضی اوقات نمیشه مثلا سه تار بابایی رو ورداشتی و سیماشو خراب کردی اما این درستشدنی ما از اینکه سیم نپره به دست یا چشمات برات نگرانیم  به هر حال تمام حواسمون بهت هست که آسب نبینی گلم.

 پسر شیرین زبونم که دیگه همه چیز رو میگی حتی سخت ترین کلمات مثل قسطنتنیه که امیدوارم درست نوشته باشم و خودت هم علاقه نشون میدی و روی کلمات جدیدی که میگیم مکث میکنی و با دقت گوش میدی ما هم بهت یاد میدیم. عشقم باید بگم زیاد نمیذاری پشت کامپیوتر بشینم و همش دوست داری پیش تو باشم یا با تو بازی کنم. بخاطر همین کمتر میام نت . . راستی تمام دندونات  در اومده و فقط دندونای نیشت مونده که اونا هم از لثه بیرون اومدن و باید کامل بشن. از اینکه دیگه دندونات درد نمیگیره و میتونی راحتتر غذا بخوری خیلی خوشحالمممممممممم.

 پسر شیطونم دوست دارم دوران کودکیت یکی از بهترین دوران برات باشه بخاطر همین ممکنه به من سخت بگذره اما به زحمتش میارزه اخه مامانی  دوران بچگی خیلی خوبی داشته که همیشه به سفر بوده و توی خاطر من موندگاره و من هم که بهترینها رو برای تو عزیز میخوام. ممکنه الان خیلی توی ذهنت نمونه اما از نظر روانی تاثیر داره و همینطوره از طریق عکسای قشنگت می تونی بفهمی که چه دوران زیبایی داشتی .

راستی تخت اتاقت و موقتی درست کردم تا بتونی به تختت عادت کنی و یه کمی هوا بهتر شد توی اتاقت بخوابی که خدا روشکر از تختت خوشت اومد و من هم میذارمت تا بعضی اوقات اونجا بازی کنی.

توی این عکس رادین براحتی تونست ٤ تا مکعب رو روی هم بذاره و الان هم در حال خراب کردن مکعباست.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان رادین
24 مرداد 90 16:58
سلام پریسا خانوم مرسی به خاطر نظری که در وبلاگ رادین ما گذاشتید.رادین کوچولوی ما هنوز به دنیا نیومده و دعا کنید مثل رادین شما شیطون و خوشگل بشه.
سارینا
24 مرداد 90 19:36
مثل همیشه عکسات خیلی قشنگه رادینی
مامان ماهان
26 مرداد 90 11:12
چقدر ناززززززززززززززززززی عزیزم چقدر اتاقت خوشگله هوررررررررررررررررررررا رادین جون میخواد تو تخت خودش بخوابه
رادین
26 مرداد 90 17:53
سلام خیلی عالی مینویسین!وبلاگتونو دوست دارم به خصوص عکسای آقا رادین رو!! با اجازه لینکش کردم خواستید شما هم منو لینک کنید!
مامان نفس طلایی
26 مرداد 90 23:01
ای پسر بلا
سارا
27 مرداد 90 13:56
سلام گل من خوبي عزيزم؟چه خبرا؟خوبي خوشي؟رادين ماشالله چه شيطون و ناز نازي شده قربونش برم من عزيزم من آپ هستم دوست داشتي بيا خوشحال مي شم
مامان حسین
29 مرداد 90 11:38
سارا
29 مرداد 90 15:36
سلااااااام چطوري عزيزززززززم؟خوبي ؟رادين كوشولو شطوره؟ببوسش يه عالمهههه
مامان نوژا
31 مرداد 90 19:19
سلام گلم اذیت که اشکال نداره نشونه سلامتیهتا باشه از این اذیتها
سارا-سبا
3 شهریور 90 23:07
سلام مامان مهربون خوبي؟كوچولوي نازتون خوبه؟اميدواريم كه شاد و سلامت باشيد من به همراه خواهر دوقلوم تصميم گرفتيم وبلاگي درست كنيم كه خاطرات دوران تحصيل خودمونو اونجا بگيم خيلي خوشحال مي شيم گه شما بيايد و با حضور گرمتون وبلاگ ما دو خواهر قشنگتر كنيد با اجازتون لينكتون مي كنيم تا بيشتر باهاتون در ارتباط باشيم خوشحالمون مي كنيد اگه شما هم مارو لينك كنيد به اميد ديدار
مامان نيروانا
4 شهریور 90 10:57
زنده باد رادين
Mahshid
5 شهریور 90 4:08
به نام خدا که بی شک نامش آرامش دهنده قلبهاست مدیر محترم وبلاگ با عرض سلام و احترام ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات احتراما بدینوسیله از شما دعوت بعمل می آید تا عضو افتخاری روزمنو ، محبوبترین انجمن تخصصی آشپزی باشید. لذا خواهشمندست در صورت تمایل برای این تعامل دو طرفه، نام کاربری و آدرس وبلاگتان را به پاسخ همین دعوتنامه ارسال نمائید تا لینک شما در عنوانی که به همین منظور در صفحه نخست درنظر گرفته شده درج و به بازدیدکنندگان روزمنو معرفی گردد. مهشید پورمرادیان – مدیر روابط عمومی روزمنو روزمنو/خانه من/خانه تو www.RoozMenu.com
m
6 شهریور 90 18:49
bia2ghab.Niniweblog.com خوشحال میشیم ما رو لینک کنید.