رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

تقدیر از دوستداران

1390/5/29 23:30
نویسنده : مامان رادین
870 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانایی! امشب میخوام از آدمایی بگم که تو رو خیلی دوست دارن و همیشه ما رو شرمنده میکنن  و اینجا جای تقدیر داره که ازشون یاد بشه .

                                                          

 

    یکی از اونا شبنم و شیداست که هر وقتی که میخوان بیان خونه عزیز جون میگن اگه رادین نباشه نمیایم و وقتی هم میان برات کلی اسباب بازی میارن و ما رو خجالت میدن و اینقدر هم باهات بازی میکنن که من هم میشینم و از تماشای شما لذت میبرم. یکی دیگه از کسایی که تو رو خیلی دوست داره آیتک و آیناز اونا هم هر جا که بریم همیشه به استقبال گرم ازت میکنن و عاشقانه دوست دارن. سارینا هم یکی از دخترای خوبی که همیشه وبلاگت رو میخونه و یکی از طرفدارای پروپاقرصه عکساته. یه آیتک دیگه هم داریم که کمی دور از ماست اما همیشه لطفش با توئه و مرتب به وبلاگت میاد و اون هم از طرفدارای همیشگی عکساته.پسرم اینجا نمیتونم اسم همه رو بگم اینا بیشتر توی ذهنم موندن و خواهند ماند. عزیزم باید بگم همیشه آرزوی بهترینها رو براشون میکنم  نمیدونم چرا هرکی تو رو دوست داره من دو برابر دوستشون دارم شاید بخاطر عشق زیادی که به تو دارم .امیدوارم تو هم وقتی بزرگ شدی همیبشه بهشون احترام بذاری و دوستشون بداری.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان
30 مرداد 90 0:18
واااااااااااااااااااای خوش به حال رادین جون که اینقدر دوست خوب داره الهی همشون زنده باشن بووووووووووووووس برای رادین ناز
سارینا
1 شهریور 90 16:54
مرسی شما لطف دارین.
رادین نازنین خیلی دوست دارم , قدر مامانی رو بدون


سمیه: مامان مسیح
6 شهریور 90 10:34
سلام خاله جون.....بیا پیشمون...ما آپیم با پست جشن تولد مسیح کوچولو... با تفسیر و تصویر...