رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

یه خبر بد

1390/3/13 11:36
نویسنده : مامان رادین
495 بازدید
اشتراک گذاری

ناراحتپسر گلم امروز صبح اطلاع دادن که مادربزرگ بابایی به رحمت خدا رفته و ما از این موضوع خیلی ناراحت شدیم. مادرجونی که تو رو خیلی دوست داشت و ما برای  دیدنش عید رفتیم اهواز  بهش سر زدیم چون میدونستم حالش زیاد خوب نبود و چند سالی میشد که با این سرطان بی رحم می جنگید. بنابراین به بابایی گفتم من و رادین و بفرست چون  مادر جون دوست داره رادین و ببینه و اگه نتونه ببینه تو دلم می مونه این شد که رفتیم بهش سر زدیم الان هم هر چی به بابا اصرار کردم گفت الان صلاح نیست برین چون شرایط آب و هوایی اهواز اینقدر بده که اکثر پرواز ها کنسل میشه یا با تاخیر انجام میشه و گرمای اهواز هم به ٥٠ درجه رسیده  و گرد و غبار شدید که ٢ متری خودتو نمیبینی.که اصلا شرایط خوبی برای شما نیست . اما از اونجا که دلم طاقت نمیاره احتمالا راضیش کنم که بریم . تا بعد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان حسین
14 خرداد 90 12:56
سلام
تسلیت می گم
خدا بیامرزتشون


ممنون خانمی.
الی
14 خرداد 90 14:52
سلام خدا رحمتش کنه
رادین کوچولو خیلی نازه خدا حفظش کنه


مرسی گلم. ممنون که به ما سر زدید.
رز
16 خرداد 90 8:42
خدارحمتش کنه امیدوارم همواره خبرای خوش تو وبلاگتون ببینم موفق باشید


ممنون . خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه.
مامان ماهان
17 خرداد 90 10:20
تسلیت میگم
الهی هیچ وقت دیگه از این خبرا ت وبلاگت نباشه


مرسی عزیزم.