رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

دندون درد لعنتی...

1390/3/5 14:21
نویسنده : مامان رادین
872 بازدید
اشتراک گذاری

مامانم سلام.

امروز که داشتیم با هم بازی میکردیم و میخندیدیم نگاه کردم دیدم دندونای آسیابت زده بیرون و خیلی خوشحال شدم اما چون هنوز کامل در نیومده هنوز هم درد داری.     Smileyمیدونم که چقدر دردناکه اما تو صبورانه این درد رو تحمل میکنی و خیلی کم پیش میاد که بهونه گیری کنی . میگن دندونای آسیاب از دندونای دیگه سختتر در میاد واقعا درسته چون تو حدود یک ماه میشه که داری درد میکشی و  دست خوشکلتو مشت میکنی و لپتو فشار میدی و میلرزی ومن خیلی دلم میسوزه و تو رو بغلت میکنم یا حواستو مشغول چیز دیگه ای میکنم تا فراموشش کنی عزیزم این     Smileyدندون درد لعنتی حتی توی خواب هم تو رو راحت نمیذاره و تو رو از خواب نازت بیدار میکنه و قلب منو بدرد میاره.  اما در دلم دعا میکنم تا زودتر دندونای قشنگت در بیاد تا هم راحتتر بتونی غذا بخوری و هم درد نداشته باشی . راستی گلم تو الان ٨ تا دندون داری و دوتا آسیاباتم نوک زدن که میشه  تا.

 به امید اون روز که دندونای همه نینی ها بدون درد در بیاد. آمین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان حسین
5 خرداد 90 14:52
نگران نباش عزیزم تا چشم به هم بزنی بقیه دندوناش هم درمیان اونوقت باید غصه یه چیز دیگشو بخوری.ادم وقتی بجه دار میشه هرروز یه نگرانی جدید در مورد بچش داره.

واقعا. ممنون از دلداریت.
مامان ماهان
5 خرداد 90 15:24
عزیزم نگران نباش الهی بقیه دندوناشم راحت در بیاد بوسسسسسسس برای رادین جونم
سارا
5 خرداد 90 15:32
سلام گلم خوبی؟می دونم خیلی سخته این روزها آفرین رادین جونم که اینقدر صبوری بوسسسسسسسسسسس
آزاده
8 خرداد 90 11:48
آخی نازی عزیزممممممممم آفرین به تو که تحمل میکنی تا مرواریدای کوچولوت بیرون بیان ... بوسسسسسسس گلم
مامان آتین
8 خرداد 90 14:27
سلام عزیزم دکترا میگن اگه پدر و مادرها بدونن بچه هاشون موقع دندون در آوردن چه زجری میکشن هیچ وقت دعا نمی کنن دندوناشون زودتر در بیاد ایشالا که بقیه دندونای گل پسرمون راحت در بیان رادین نازمو ببوس
مامان ماهان
11 خرداد 90 9:22
سلام خوبییییییییییییی گلم
مامان فرشته
11 خرداد 90 12:16
سلام عزیز دلم خوبین ؟ آخی الهی قربونش برم منم شنیدم خیلی درد داره الهی زودتر دندوناش بپرن بیرون تا کمتر درد بکشه ممنونم از حضورت دوست خوبم منم لینکتون می کنم بوسسسسسسسسسس
ثمین
11 خرداد 90 14:34
سلام. عزیزم لینکتون کردم. بازم بیا پیش ما!
آزاده
11 خرداد 90 22:14
ـــــــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ(¯´v´¯)ـــ (¯´v´¯) ــــــــــ (¯´v´¯)ــ(¯´v´¯) ــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ (¯´v´¯)I love U...I love U...I love U(¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ع