رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

مامان پریسا ورزشکار میشود

1390/10/13 17:20
نویسنده : مامان رادین
1,304 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم.

خیلی وقت بود که تصمیم گرفته بودم ورزش رو شروع کنم اما از اونجای که تو شیطونکم نمیذاشتی و دوست داشتی همیشه توجه من به شما باشه بنابراین نتونسته بودم زودتر از اینها ورزش کنم. اما الان ماشالله بزرگ شدی و کمتر بهانه میگیری البته بستگی به حال و هوای اون روزت هم داره اما وقتی که خوابی یعنی بعد از ظهرا من هم از فرصت استفاده میکنم و دور از چشم شما ورزش میکنم اگر هم بیدار بشی من ورزش رو قطع نمی کنم چون اون موقع شما از فرصت استفاده میکنی و میگی مامان آب  میخوام یا چیزای دیگه... اخه نمیتونم ببینم که دارم چاق میشم دوست دارم تا موقعیی که میتونم و توانش رو دارم ورزش کنم و رژیم بگیرم دلم نمیخوام بچه دار شدن مانع از دست دادن سلامتی و هیکلم بشه هرچیزی جای خودشو داره .گل قشنگم شما هم وقتی بزرگ شدی سعی کن ورزش رو در کنار هر شغل و کاری انجام بدی تا سلامتیت در آینده تضمین باشه من سعی میکنم هر کار خوبی رو که فکر میکنم در زندگیت میتونه تاثیر مثبت داشته باشه خودم اول انجامش بدم تا شما هم یاد بگیری که یکی از اونا ورزش کردنه، کتاب خوندن. روابط اجتماعی داشتن. به دیگران احترام گذاشتن هم بزرگ هم کوچیک فرقی نمیکنهالبته از نظر من و خیلی کارای خوبه دیگه.  شاید من تا الان همه رو بدرستی انجام نداده باشم اما بخاطرشما هم که شده اینکارا رو انجام میدم.امیدوارم تا عید مامانی 8 کیلو کم کنه تا یه مامانه ایده آل بشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

dp
13 دی 90 19:12
سلام . ملیسا خانم ما درسته که نمی تونه خودش بنویسه و از شما دعوت کنه ، اما بنده از طرف این فرشته آسمونی از شما عزیز ، دعوت می کنم کلبه مجازی ملیسا جوون رو منور کنید . خیلی خوشحال میشم تا از خودتون هم یک یادگاری برای دخترم به یادگار بزارید . منتظرتون هستیم .
faeqeh
13 دی 90 23:34
مامان پریسا مرسی به ما سر زدین من فائقه ام مامان باران ورزشتو ادامه بده ول نکنیا
مامان ملینا
14 دی 90 12:48
مامان رادین موفق باشی کار خیلی خوبی می کنی. خوش به حالت .من وقت نمی کنم ولی خیلی دوست دارم که ورزش کنم.
مامان ماهان
14 دی 90 15:46
به به مامان ورزشکار خوش به حالت به جای ما هم ورزش کن
مامان هامان
14 دی 90 20:26
فوق العاده است خوش به حالت من که خیلی وقت ندارم تا ظهر سرکارهستم ظهر هم که برمی گردم همش مشغول انجام امور خونه هستمموفق بای مامان خوش تیپراستی شما تهران هستید یا کرج؟
مامان هامان
15 دی 90 15:26
عزیزم شما خیلی لطف داریببخش که پرسیدم چون هامان رو می برم کلاس مادر و کودک خواستم بگم اگه تهران هستید رادین جون رو بیارید باهم باشند خوش باشید
مامان امیرناز
18 دی 90 18:14
راستی مامان رادین امیرجونمو لینک نکردین؟؟؟؟
روژین
26 دی 90 15:08
عزیزم یک مادر خوب اول باید به فکر سلامتیش باشه مادری که به خودش توجه میکنه و هم به بچه زندگیش بچه ها و همسر بیشتر براش اهمیت قئل هستند البته یکی باید اینو به خودمم بگه