رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

دلنگرانی های مادری

1390/10/25 13:46
نویسنده : مامان رادین
762 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم که سرماخوری الان دو روزه که آبریزش بینی و سرفه و عطسه میکنی و من دوباره نگرانیم شروع شد تا میخوای یه کمی تپلی بشی این ویروس لعنتی دوباره میاد سراغت. البته دوسالت که تموم شد توی فکر بودم که ببرمت یه چکاپ پیش دکترت که برات ویتامین بنویسه تا توی بهار رشدت بهتر بشه مصادف شد با سرماخوردگی تو گلم.

 یه سواله دیگه هم که ذهنمو مشغول کرده اینه که هنوز ملاجت کامل سفت نشده و دندونات هم ٣ ٤ تاش در نیومده البته داره درمیاد اما من خونده بودم که تا دوسالگی باید ملاج و دندوناش کامل بشه  و یه چیزه دیگه اینکه فکر میکنم کف پاهات صافه و باید برای این هم یه دکتر ببرمت همه اینها حل شدنی اما مادری و هزار  دلواپسی. هرکسی که میتونه کمکم کنه یا اطلاعاتی داره برام تو قسمت نظرات بنویسه تا مادری رو از دلنگرانی در  آورده باشه .

به امید سلامتی همه بیماران مخصوصا کودکان ایرانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

متین مامی ایلیا
25 دی 90 19:31
ایشالا که زودتر خوب شی عزیزه دلم با اجازه این صفحتونم لینک کردم
مامی سمیرا
26 دی 90 3:15
سلام مامی رادین و رادین کوشولوی مهربون تفلد رادین جونی مبارک........ سرما خوردی!!! دعا میکنم خوب شی زووود رستی من عاشق اسم رادینم واسه همین اومدم تو وبلاگت... اما وقتی دیدم چه پسر نازی هستی و تولدت هم همین نزدیکی هاست گفتم حتما پست بذارم کوشولوی خاله...
مامان ماهان
26 دی 90 15:15
ای جان مریض شدی عزیزم الهی که زود زود خوب بشی
مامان امیرناز
27 دی 90 17:05
سلام عزیزم اینایی که گفتی فکر نکنم زیاد مهم باشه اما با دکترش مشورت کن که خیالت راحت شه از بابت ادرس واسه بازی خیلی ممنونم لطف کردی اما بیشتر بازی ها جمعی بود مشکل پسرم اینه که تک نوه است و همبازی نداره متاسفانه