رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

کمک ...

1390/4/12 14:49
نویسنده : مامان رادین
499 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

 قرار رادین و ببرم واکسن 18 ماهگی رادین و بزنم اما از وقتی شنیدم که این واکسن روی پا تزریق میشه و تب داره خیلی دلم گرفت آخه رادین من طاقت درد و نداره . فکر میکردم روی دستش تزریق میکنن خیلی نگران نبودم چون واکسن یکسالگیشم روی دستش زدن و اذیت نشد و تب نکرد اما مثل اینکه این دقیقا برعکسه.

اگه کسی اطلاعاتی در مورد این واکسن داره منو راهنمایی کنه. ممنون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامـان آتـیـن
12 تیر 90 16:37
سلام عزیزم آخی... منم شنیدم بعد واکسن 18 ماهگی بچه ها دو سه روز تب می کنن اما نگران نباش گلم دیگه چاره ای نیست برای سلامتیشونه این نیز بگذرد...
سارا
12 تیر 90 19:17
سلام عزیزم خوبی؟خوشی چه خبرا؟چیکار می کنی ؟ایشالله هرجا که هستی شادو سلامت باشی آرزومند آرزوهای قشنگ زندگیت آخی بمیرم منم اطلاعاتی ندارم عزیزم شرمنده (بنیامین-باران-دانیال-امیرحسین) مامان و بابای نی نی ها: سارا و مهدی
رز
12 تیر 90 21:19
سلام عزیزم درکت می کنم من از حالا غمم گرفته می گن واکسن 18 ماهگی خیلی سخته البته منم شنیدم تجربه ای ندارم نمی خوام نگرانت کنم ولی خودم هم از حالا دل نگرونم خدا کنه که تب نکنه و درد نداشته باشه عزیزم گل پسرمون رو ببوس
مامان مسیح
13 تیر 90 1:28
سلام به رادین جون و مامان خوبش... راستش ما که اطلاعی نداریم...مسیح من هنوز 10 ماهشه... اما دلداری داریم.......غصه نخور عزیزم... اگه هم خدای ناکرده تب کرد با کمک استامینوفن...حلش کن... مهم زدن واکسنه... واسه سلامتیه گل پسر
مامان نيروانا
13 تیر 90 9:28
سلام ماماني، اصلاً ناراحت نباش. من خودم خيلي اضطراب داشتم ولي هيچ به روي خودم نمي آوردم. چون بچه ها از استرس ما بيشتر غصه دار ميشن و فكر ميكنن بايد درد بكشن و درد كشيدن رو نشون بدن. نيروانا هم اين مرحله رو داشت. من يه پست تو وبلاگش براش نوشتم در اين مورد ولي شكر خدا همون روز عصر يكي دو قدم راه رفت و ما هي تشويقش ميكرديم. تب داشت ولي خيلي شديد نشد. سعي كن قبل از اينكه ببري واكسن بزني بهش توضيح بدي كه كجا ميريد و قراره خاله بهش واكسن بزنه و اوخ ميشه. به نظرم اين براي نيروانا خيلي كارساز بود حداقل يهو تو اين موقعيت قرار نگرفت. اين براي اينكه حس كنن دنيا جاي ناامني نيست خيلي خوبه. بعدش هم هي تشويقش كن و نذار به دردش فكر كنه. هي بگو ميتوني دوباره راه بري و خوب ميشي. نگران نباش. حتماً‌ كه پرنس رادين اين مرحله رو هم مثل يه پرنس پشت سر ميذاره.
رز
15 تیر 90 11:48
سلام عزیزم واکسن رادین جونو زدی خبرمون کن منتظرتون هستیم
مامان آريا
15 تیر 90 12:13
نه عزيزم جاي نگراني نداره فقط يه كم تب مي ياره كه اونم از لحاظ بدني بچه با بچه فرق مي كنه يكمم اولش پاش درد مي گيره كه اونم با دادن استامينوفن هم تبش و مي توني كنترل كني هم پا دردشو كم كني ديگه چاره اي نيست بعد از واكسن هم كمپرس آب سرد اول بعد فرداش كمپرس آب گرم يادت نره خيلي موثره موفق باشي
shahab
15 تیر 90 12:15
چاره ای نیست باید انجام بشه زیاد نگران نباشین چون کودک با همه کوچیکیش خیلی خوب دووم میاره
مامان ماهان
15 تیر 90 13:33
سلام گلم بله برای ماهانم روی پاش زدن و تب کرده بود ولی چارهای نیست باید تب بر بهش بدی البته دکتر ماهان میگفت بستگی به مقاومت بدنشون داره که تب بکنن یا نکنن مثلا برادر زاده من اصلا تب نکرد و یه کم پاش درد گرفت رادین جونو ببوس