رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

باباجونم روزت مبارک

1390/3/29 17:13
نویسنده : مامان رادین
1,125 بازدید
اشتراک گذاری

              

                                                    

ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان ، ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان 

                                                                                                     

ای نام زیبایت همیشه اعتبارم، خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم

 

 بابا جونم من هر روز با صدای زنگ تلفن یا آیفن از جام بلند میشم و میگم  باباییه باباییه و با دیدن تو کلی خوشحال میشم و ذوق میکنم شبها موقع خواب غلت میخورم و سرم رو روی بالشتت میذارم صبحها موقع شیر خوردن که همزمان با رفتن تو به سر کار میشه بلند میشم و دوست دارم باهات بیام سر کار اما حیف که نمیشه شبها که از سر کار برمیگردی با اینکه خسته هستی با من بازی میکنی  منو با خودت به حموم میبری و با هم آب بازی میکنیم و اونجا برام کتاب حموم میخونی و شکلای حیونا رو بهم یاد میدی برام خوراکی هایی که دوست دارم رو میخری روزا زنگ میزنی با من صحبت میکنی و از کارای روزانه من از مامانی خبر میگیری و از شادی و شیطونیهای من خوشحال میشی شبها توی خواب مراقب من هستی که اگه مامانی از فرط خستگی خوابش برده روی من باز نمونه و سرمانخورم خلاصه بابایی باید بگم که خیلی دوست دارم و همیشه دوست دارم کنار تو و مامانی باشم  ببخشید که من نتونستم بنویسم اما مامانی جای من احساسم رو نوشت

 به خاطر همه روزای خوب و قشنگی که برام ساختی ازت ممنونم

روز بهترین پدر دنیا مبارک 

از طرف مامانی و بزرگ مرد کوچکت رادین                                     

 

                                                       

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان
31 خرداد 90 16:12
چقدر قشنگ نوشتی
روز همسر مهربونت و رادین کوچولو مبارک


مرسی گلم.
آزاده
1 تیر 90 11:18
من تبریک گفته بودم ... نه؟؟؟؟ ولی بازم تبریک میگم ایشالا همیشه ی همیشه سه تایی تون شاد و سلامت باشید