رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

اولین کوتاهی رادینم

1390/3/22 9:30
نویسنده : مامان رادین
543 بازدید
اشتراک گذاری

گلم دیشب بابا بابایی تصمیم گرفتیم موهای نازتو بزنیم تا یکدست و مرتب در بیاد اما من بزور راضی شدم آخه دلم نمیومد موها تو بزنم خلاصه به شرط اینکه با آخرین درجه ماشین اصلاحت کنه راضی شدم . بعد از اینکه ماشین اصلاح رو روشن کردیم تو از ترس گریه کردی و ماهم برات توضیح میدادیم که این ترس نداره خلاصه اینکه با زور موها تو زدیم و من یه تیکه از موهاتو یادگاری ورداشتم تا در دفتر خاطراتت ثبت کنم . بعد از اون با بابایی رفتی حموم و کلی آب بازی کردی و  وقتی اومدی و لباسات و پوشیدی احساس کردم با زدن موهات بزرگ شدنت بیشتر مشخص شد. بعد از اون کلی با بابایی بهت خندیدیم و گفتیم چقدر کوتاهی بهت میاد و کمی سر به سرت گذاشتیم و میگفتیم  رادین موهات کو؟...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ماهان
22 خرداد 90 9:47
مبارکهههههههههههههههههههههههههه خیلی خوشگل شدی رادین جونمممممممممم بوسسسسسسسسس
رز
23 خرداد 90 12:04
مبارکه گل پسرم عزیز دلم خیلی خیلی زیباتر شدی گلمبوووووووووووس
سارا
24 خرداد 90 20:32
سلام خانومی: خوبی؟ببخشید دیر به دیر میام چقدر خوشگل شده این جیگر بوسسسسسسسسسس
مامان مسیح
24 خرداد 90 21:00
الهی...چه با نمک شدی رادین جون...ممنون که به ما سر زدین...بله...مایل بودیم به تبادل لینک لینکتون کردم گلم
shahab
24 خرداد 90 22:02
ای جون منم کچلم بهت میاد کچلی :دی
آزاده
25 خرداد 90 8:38
مبارکه آقا رادین گل .... چه ناز شدی ماشالا بوسسسسسس
سيدمهدي
26 خرداد 90 4:08
سلام.سلام.سلام...آپم .آپم .آپم. .جدي آپم . وااااا آپم ديگه خنده نداره كه پاشو بيا.
الی
26 خرداد 90 13:50
اگر بدانی... چه کسی،کشتی زندگی را از میان موج های سهمگین روزگار به ساحل آرام رویاهایت رسانده است؟ "پدرت"را می پرستی!!! روز پدر مبارک
sara
26 خرداد 90 15:03
salam azizaaaaam rooze pedar mobarak radin joon khoshmel shode doost darim jozve doostamoon bashi pishe ma ham biya va be ma ham sari bezan rasti age doost dashti behem begoolinket konam montazerima ba bye
آزاده
26 خرداد 90 16:25
دلم شده غرق سرور و شعف کعبه شده بهر علی یک صدف مرغ دلم رها شده به سوی ایوان باصفای شاه نجف ولادت با سعادت مولاي عاشقان، امير مؤمنان، علي عليه السلام، مبارک باد.
sara
27 خرداد 90 18:15
salam azizakam link shodi
بارمان و برسام و مامی
28 خرداد 90 12:57
سلام چه سرباز کوچولوی خوشگلی خیلی با مزه شده با عکسای قبلیش که مقایصه کردم ما هم بالاخره عکس گذاشتیم وقت کردی بیا ببین
مامان حسین
28 خرداد 90 15:36
رادین جان موهات کو؟؟؟؟ اشکال نداره زود زود در میاد
فهیمه
28 خرداد 90 18:33
سلام: الهی بگردم چه ناز شده... یه سر به وب من بزنید. آپم: رمز تمامی پست ها:1372
مامان ماهان
29 خرداد 90 0:26
عزیزم روز همسر خوبت و رادین جون مرد کوچولوی زندگیت مبارک