رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

یه روز خوب

1390/2/24 18:32
نویسنده : مامان رادین
1,213 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم از اینکه می بینم داری بزرگ میشی در درون نمی گنجم . تو هر روز با یاد گرفتن کلمات جدید من رو به ادامه زندگی امیدوار میکنی طوریکه فکر میکنم با تو آینده خوبی پیش رو دارم و همیشه به داشتنت افتخار میکنم. گلم ٥ شنبه برنامه ریزی کردیم

niniweblog.com

تا با یه اکیپ زنونه بریم باغ جهان تا اونجا بیشتر خوش بگذرونیم و تو هم راحتتر بازی کنی .

niniweblog.com

خلاصه با خاله مهسا و رنامو الهام و دو تا مادرجونا رفتیم پارک بانوان و اونجا خیلی خوش گذشت انگار که آزادی کامل داشتیم هر کسی هر جوری دوست داشت اومده بود و از اینکه همه آزاد و راحت بودن خوشحال بودم

niniweblog.com

تو هم اون وسط با توپت بازی میکردی و هر کسی از کنارت رد میشد قربون صدقت می رفت

niniweblog.com

و یه نفرم گفت این بچه خارجیه. خلاصه تو هم دنبال بعضیها میدویدی و اونا هم کلی میخندیدن. با چند تا بچه هم دوست شدی و باهاشون توپ بازی کردی. الهی قربونت برم مادرم.

یه روزم خونه مادر جون اینا خواب بودم ودیدم اومدی بالا سرم و گفتی زیر لب خوابیده و بعد از ذوق حرفت سرم رو برگردوندم و تو ازاینکه منو بیدار دیدی خوشحال شدی و گفتی انام یعنی سلاااام با اون لهجه قشنگت و من سراپا شاد شدم. جدیدا عدد ١٢٣ رو یاد گرفتی و دستتو مشت میکنی بالا میگی یه  دو  ده(سه).  و همچنین وسایلا شخصی هرکسی رو میاری میگی مثلا بابایی یا مامانی یعنی مال اوناست. یه کار خطر ناکی که یاد گرفتی اینه که از مبلا بالا میری و بی هوا از این ور به اون ور میپری ومن رو مضطرب میکنی. سلامت باشی گلم.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان
24 اردیبهشت 90 22:01
شیطونک من خوبی حسابی خوش گذشته