رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

پسرم رادینم

1390/2/21 12:39
نویسنده : مامان رادین
1,513 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

با سلام. خدای مهربون پسر عزیزمو بعد از 7 سال و با برنامه ریزی کامل به ما عطا کرد. از اونجا که فامیلی پدرها روی بچه ها ماندگار میشه من هم تصمیم گرفتم اسم فرزندم و خودم انتخاب کنم و بقیه فقط میتونستن پیشنهاد بدن و من هم بعد از چهار ماه انتظار بی صبرانه وقتی فهمیدم عزیزم پسر، شروع به نوشتن اسمها روی کاعذ کردم و روز به روز به این اسمها اضافه می شد تا اینکه حدود 7 ماهه بودم که اسم رادین رو به پدرش پیشنهاد دادم به معنی جوانمرد- مرد بزرگ به محض گفتن این اسم انگار که پدرش یهو قفل کرد و بعد از کمی نگاه کردن به من گفت این اسم عالیی و بهترین اسمه، هم معنی زیبایی داره هم ایرانی و جدیده و بعد از اون هرچی که اسم پیشنهاد دادم قبول نکرد و همیشها براش ساز میزد وشعر میخوند.امیدوارم در آینده مانند پدرش مردی هنرمند و مانند اسمش مردی بزرگ و جوانمرد باشه.

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آتین
21 اردیبهشت 90 16:17
سلام عزیزم اسم رادین خیلی قشنگه من عاشقشم اوایل بارداریم می گفتم اگه بچه ام دختر باشه اسمش آتین و اگه پسر باشه رادینه چند سالی هست که عاشق این دوتا اسمم خدا رادین عزیز رو براتون حفظ کنه و انشالله که جوانمرد باشه از طرف من ببوسش
فاسان
21 اردیبهشت 90 19:19
وبلاگ خوبی درست کردی امیدوارم همیشه درکنارفرزند گلت شاد و موفق باشی(◠‿◠) به ما هم سر بزن امیدوارم به دردت بخوره http://ehsan418.mihanblog.com
آزاده
25 اردیبهشت 90 19:41
سلام ... رادين اسم خيلي قشنگيه اسم پسر داداش من هم رادينه تعداد اين اسم هم خيلي كمه
زنده باشه و جوانمرد


مرسی عزیزم.