رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

تقدیم به کسی که مثل هیچکس نیست

1390/2/7 16:03
نویسنده : مامان رادین
806 بازدید
اشتراک گذاری

 ((( این شعرها رو تقدیم میکنم به پسر گلم رادین )))

 

يه روز يه آقا خرگوشه
اومد دمه خونه موشه
موشه دويد تو سوراخ
خرگوشه گفت: آخ
وايسا جونم كارت دارم
من خرگوش بي ازارم
کاریت ندارم
از سوراخت بيا بيرون
نميخواي مهمون
مادر موشه عاقل بود
زني باهوش و كامل بود
نگاهي كرد به مهمون
گفت به بچه موش:
نترس جونم اون مهمونه
خيلي خوب و مهربونه
زود برو به اون سلام كن
بيارش خونه.

 

صبح كه از خواب پا ميشم
اول آفتاب پا ميشم
يه كمي ورزش ميكنم
تو باغچه نرمش ميكنم
صدا ميزنم مامان جون
چايي رو بريز تو فنجون
وقتي چايي رو نوشيدم
مامانو بابارو بوسيدم
ميرم به كودكستان
خوشحال و شاد و خندان

 niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

جوجه جوجه طلائی     نوکت سرخ و حنائی

 تخم خود را شکستی     چگونه بیرون جستی

 گفتا جایم تنگ بود       دیوارش از سنگ بود

 نه پنجره نه در داشت   نه کس ز من خبر داشت

 دادم به خود یک تکان   مثل رستم قهرمان

 تخم خودرا شکستم       اینجوری بیرون جستم

 niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

عروسک قشنگ من       قرمز پوشیده

رو رختخواب مخمل       آبیش خوابیده

بابا یه روز رفته بازار    اونو خریده

قشنگتر از عروسکم      هیچکس ندیده

عروسک من               چشماتو وا کن

وقتی که شب شد           اونوقت لالا کن

                                                                      
 
Nini
mouseNini
mouseNini
mouseNini
mouseNini
mouse
 
 توپ سفیدم             قشنگی و نازی

 حالا من می خوام     برم به بازی

 بازی چه خوبه        با بچه های خوب

 بازی میکنیم           با یه دونه توپ

 چون پرت می کنم    توپ سفیدم را

 از جا می پره          می ره به هوا

 قل قل می خوره       توزمین ورزش

 یک و دو و سه و    چهاروپنج وشش

 

 niniweblog.com

 پاييزه پاييزه                  برگ از درخت مي ريزه
هوا شده كمي سرد      روي زمين پر از برگ
ابر سياه و سفيد           رو آسمان را پوشيد
دسته دسته كلاغها       مي روند به سوي باغها
همه مي گن به يك بار     غار و غار و غار و غار

 

 Kaos
LiccaKaos
LiccaKaos
LiccaKaos
LiccaKaos
LiccaKaos
LiccaKaos
Licca

باز تلفن زنگ ميزنه
تو گوشم آهنگ ميزنه
من گوشي رو برميدارم
ميگم الو سلام دارم
مامان جونم صداش مياد
صداي خنده هاش مياد
از پشت سيم بهم ميگه
بزرگ شدي حالا ديگه
صدآفرين بر دخترم ، برات يه هديه مي خرم

 niniweblog.com

 ای یار با شهامت

 من گویم از امامت

 امامت خوش صفا

 دوازده پیشوا

 اول امام علی

 دوم امام حسن

 سوم امام حسین

 چهارم علی ابن الحسین

 ای یار خوش گفتگو

 امام پنجم بگو

از طاهران طاهر است

 محمد باقر است

 ششم جعفر صادق

 هفتم موسی کاظم

 هشتم امام رضا

 رضاست به حکم قضا

 نهم محمد علی

 دهم علی النقی

 یازدهم عسکری

 دوازدهم غایب است

 مهدی (ع ) صاحب زمان

 اوست خدای را نشان

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا
7 اردیبهشت 90 15:11
خیلی قشنگ بود منم بیشترشو برای بچه ها می خونم
مامان ماهان
7 اردیبهشت 90 15:39
چه شعرای قشنگی آفرین دوست جونم
زیبا مادر کوثر
10 اردیبهشت 90 17:34
چه شعرای خوبی مرسی عزیزم