رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

آثار ماندگار رادینم (عکس)

1390/2/6 15:02
نویسنده : مامان رادین
452 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز یاد روزی افتادم که رادین رو باردار بودم خیلی حس خوب و غریبی بود چون رادین و هنوز ندیده بودم و بارداری اولم هم بود پس همه چیز حس غریبی بود اما از اینکه داشتم مادر میشدم و اینکه خدا منو لایق دونست و یه نی نی به من داده بود فوق العاده خوشحال بودم آخه ما بعد از ۷ سال تصمیم گرفتیم که بچه دار بشیم و خدا رادین و بهمون داد . اما بعضی شبها توی خواب احساس میکنم یه چیزی مثل نبض میزنه و بیاد روزایی که رادین رو باردار بودم می افتم و دلم تنگ میشه. حالا هم از اینکه یه گلی مثل رادین دارم خیلییییییییییییی خوشحالمممممممممممم.

یه عکس از سونو گرافی رادین

 

دو تا عکس از دستها و پاهای رادین کوچولو

اینم یه عکس تاریخی از حضور مهمانها در شب جشن تولد یکسالگی رادینم

 اولین خط خطی های رادین کوچولو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهان
24 فروردین 90 15:32
الهی خیلی جالب بود
مامان حسین
24 فروردین 90 18:50
سلام چه کار جالبی کردین
خاله مهسا
25 فروردین 90 14:23
تولدت خیلی خوش گذشت خاله یه تولد متفاوت برای یه کوچولوی بزرگ که تولدش نزدیک به کریسمس هم بود و خلاصه با کلاه بابانوئلی که آناهیتا سرت کرده بود کلی خوشگل شده بودی 2 تا سوپرایز هم توی تولدت داشتی اول امضاهای یادگاری برای یک سالگیت و بعدیشم کارت تولدت که مامانی طراحی شو انجام داد و کف همه برید !
رز
25 فروردین 90 15:35
خیلی جالب بود
tala
31 اردیبهشت 90 16:14
واییییییییییییی جون مامانی. وروجک.