رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

اولین روز استخر

1392/1/31 18:27
نویسنده : مامان رادین
515 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم که اینقدر خوب و مهربونی   I Live To Swim

یه روز که خواستیم با خاله مهسا بریم استخر تصمیم گرفتم که تو رو هم با خودم ببرم  وقتی رسیدیم اونجا هر کاری کردم نیومدی حتی وارد فضای استخر بشی  بعد دیدم اونجا اتاق کودک داره و بردمت توی اتاق تابازی کنی از اونجایی که من همیشه میذاشتمت پیش بابا جون و میرفتم کلاس ورزش اونجا هم بهت گفتم حالا من برم و تو گفتی اره تو برو کلاس ورزش من همینجا میمونم. خلاصه با کلی اضطراب تو رو گذاشتم ورفتم توی آب و همش منتظر بودم که من رو صدا کنن که بیا پسرت نمیایسته ولی تا ٢ ساعت و نیمی که اونجا بودیم کسی ما رو صدا نزد و من متعجب و خندون که دیگه واقعا داری مستقل میشی و خیلی خوشحال شدم اومدم پیشت و دیدم داری خوراکی هایی که برات خریدم رو میخوری اینقدر بوسیدمت که نگو.

In The Poolبعد بردمت فضای استخر رو و استخر کودک رو نشونت دادم و شلوارت رو زدم بالا پات رو کردم توی آب و کلی کیف کردی  میگفتی بریم توب آب که دیگه وقت شنا تموم شده بود. اما روز خیلی خوبی برای هر دومون شد.

                                                            Diving

چند روز بعد عمو پویان گفت میخوام رادین وببرم پارک آبی  ٨ صبح آماده شدی  و رفتی و بعد دیدم ساعت ٣ بعد ازظهر خسته از بازی وبرگشتی و خوابیدی تا ساعت ٧ شب ولی عمو میگه اصلا اذیت نکردی و همش باهم بازی کردیم و تو کلی بازی و شادی کردی Sprinkler. این اولین و دومین خاطره رفتن به استخر شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمدرهام جون
3 اسفند 91 13:53
به امیدروزیکه شناگرقهاروماهری بشی