رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

یا حسین

1392/8/21 0:42
نویسنده : مامان رادین
1,694 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم.

دیشب رفتیم سینه زنی امام حسین. من این روزا رو خیلی دوست دارم چون تو هم بعد از عاشورا تاسوعا بدنیا اومدی ومن یادمه که پشت پنجره اتاق داشتم بچه هایی رو که زنجیر میزدن رو نگاه میکردم و برای سلامتی تو دعا کردم و گفتم که ایشالله هر سال توی مراسم عزاداریت شرکت کنه. و تو دیشب اولین کمک رو کردی رفتی پیش عمو سیاوش و لیوان میدادی که چای بریزه و من کلی خوشحال شدم که به اندازه خودت تونستی سهمی داشته باشی. فدات بشم من

عاشق این طبلا شده بودی و میگفتی برام بخر بابا جون هم امروز برات خرید و ما دوباره توی مراسم شرکت کردیم و کلی طبل زدی و حس خوبی داشتی که تو هم مثل بقیهمی زنی. 

امشب کلی برای سلامتیت دعا کردم که تا اخر عمرت سالم باشی عزیزم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

امیرحسین کوچولو نفس ما
21 آبان 92 1:19
انشاالله خدا و امام حسین نگهدارش باشن.
مامان آروین
24 آبان 92 5:35
سلام به روی ماه مامانی مهربون و پسر ناز و دوست داشتنیمون ایشاله امام حسین پشت پناه رادین گلم باشه آمین
مامان ديانا
29 آبان 92 9:07
مامان آیهان
22 آذر 92 14:50
عزاداریت قبول باشه گل پسرم. وبلاگت خیلی قشنگت عکسهات عالین