رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

تراشه های الماس پایان مرحله اول

1391/11/25 22:09
نویسنده : مامان رادین
1,114 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                  

سلام پسر باهوشم

امروز آخرین کلمه از مرحله اول تراشه های الماس رو یاد گرفتی نمیدونی چقدر خوشحالم که تونستی  مرحله اول رو با موفقیت پشت سر بذاری.

                                                      voorlezen02.gif

             

 در این مرحله تونستی 24 کلمه رو یادبگیری و بتونی باهاشون جمله های کوتاه بسازی. علاوه بر اون  مکالمه زبان انگلیسی که از روی سی دی برات میذاشتم رو تونستی یاد بگیری. مثل تولدت مبارک، احوال پرسی  ،سلام و خداحافظی به زبان انگلیسی   شمارش اعداد تا 5  و حدود 30 کلمه انگلیسی که خودم یادت داده بودم رو بلدی.  خوبی کلاس ما اینه که هیچ چیزی رو به زور  بهت یاد نمی دادم . همیشه خودت میگفتی مامان امروز درسمون و نخوندیم  بعد میرفتی و کارت ها رو میووردی و اگر خسته میشدی درس تموم میشد بخاطر همین کمی طول کشید که اصلا برام مهم نیست و عجله ایی ندارم تا بهتر تو ذهنت بمونه.  قربونت برم عزیزم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

گلیܨܓܓܨ
14 اسفند 91 22:39
سلام فدات...منم لینکتون کردم
sanaz
4 خرداد 92 1:59
سلام خانمی من تازه باوبت آشنا شدم عالیه میشه بگی اسم این cdمکالمه چیه مرسی