رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

ماجراهای رادین شیطونه

1391/3/21 17:48
نویسنده : مامان رادین
1,476 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطونک مامانی.

 الان که دارم برات مینویسم عزیز جون شهناز اومد دنبالت ورفتی خونشون آخه حدود ٣ هفته ایی بود که رفته بودن مسافرت و من برای اینکه دلتنگی نکنی مرتب میبردم بیرون حالا که اومدن دیگه دوست داری بری پیشون و کمی هم اونجا باشی البته فقط چند ساعت ٢.٣٠ رفتی غروب میام دنبالت میبرمت به قول خودت پارسیان تا بازی کنی.

از ماجراهای دوچرخه بگم که یه مدت بود که کلید کرده بودی و دوچرخه میخواستی آخه تازه اسکوتر برات خریده بودم گفتم بذارم چند ماهی بگذره دیدم نه طاقت نداری و هر جا میریم و دوچرخه میبینی میخوای سوار شی خلاصه چون عمو پویان بهت قول داده بود برات خرید  و همون روز اول با کمک باباجون تونستی یاد بگیری الان هم که دیگه حرفه ای شدی بعد از گذشت ٢ هفته خوب بلدی کنترلش کنی. و گاهی هم میاریش توی خونه باهاش بازی میکنی.

باباجون هم که از سفر اومدن برات یه کامیون بزرگ و یه تفنگ خریدن و کلی خوشحال شدی و حتی نشستی پشت کامیون و بازی کردی. قربونت برم که دنیای بزرگی داری.

راستی اینو بگم که توی خونه اکثر کارها رو خودت انجام میدی و وقتی میخوام جارو برقی بکشم که عاشق این کار هم هستی  اسباب بازیهات و جمع میکنی و جارو رو میاری میزنی با کمک من توی پریز برق البته با احتیاط و میگم مامانی اگر آشغال دیدی بهم بگو جارو کنم و از مسئولیت میخوام که هم اعتماد بنفست بالا بره هم بتونی وابسته به کسی نباشی و مستقل عمل کنی. هرچند خودت هم تمایل زیادی داری که  کارها رو انجام بدی و با اصرار خودت این کارا رو میکنم چون میبینم خوشحالتری . فدات بشمممممممممممممم.

دیگه بگم که عاشق کلمات مثبتی یا شعرهای که در موردت میخونم یا قربون صدقه هایی که میرم با حرفهای مختلف و میگی مامان بازم بگو. اما چیکار کنم که روانشناسا میگن خیلی هم نباید تعریف کنی البته بیجا چون در آینده ممکنه خودشیفته بشن . من مطمئنم که تو آدم با چنبه ایی خواهی شد.

خیلی سعی میکنم رفتارم رو کنترل کنم چون ٢ تا ٣ سال سن شکل گیری شخصیتی بچه هاست و من خیلی ترس دارم و سعی میکنم هر روز مطالعه داشته باشم تا یادم نره . این و بدون که خیلی برام عزیزی و همیشه بهت افتخار میکنم. دوست دارم بهترین و موفقترین پسر دنیا باشی.

این هم بگم که عاشقانه آب بازی رو دوست داری و هرروز میخوای بری توی حموم، من هم دیدم خیلی دوست داری و میگن آب بازی بچه ها خلاقیتشونو بالا میبره گذاشتم هر وقت دوست داری بری  و این یکی از بازی های ثابتت هست که خیلی هم لذت میبری و با خواست خودت میای بیرون.

امروز مداد شمعی هاتو آوردم و در کنارت بودم تا نقاشی کنی  میخوام از الان باهات نقاشی کار کنم چون فکر مبکنم الان دیگه آمادگیشو داری.تو هم با ذوق و شوق همکاری کردی و با دقت خط خطی میکردی. میخوام برات رنگ انگشتی بخرم تا توی حموم بازی کنی و تا دلت میخواد رنگ بازی کنی. قربونت برم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

نایسل
22 خرداد 91 1:55
وای عزیزز دلم اینقدررر حرفتتت به دلم نشست که نگو بهم گفتی لیاقت داریییی مری هزار هزرا بار ممممنون
نایسل
22 خرداد 91 1:55
چقدر پسرت نازه از طرف من ببوسش
نایسل
22 خرداد 91 1:55
نایسل
22 خرداد 91 13:48
مرسی خانومی
نایسل
22 خرداد 91 13:48
خیلی خوبی که هی برام نظر میزاری عزیزم
مامان کوروش
23 خرداد 91 15:46
مبارک باشه رادین جون چه نقاش ماهری هستی تو عزیزم منم زیاد قربون صدقه کوروش میرم واسش شعر میخونم یعنی میگی زیاد خوب نیست؟
مامان ملینا
24 خرداد 91 10:56
آفرین به این رادین خان مسئولیت پذیر . دوچرخه ات هم مبارکه عزیزم منم می خوام سوار شم اجازه هست .دوستت دارم اقایی که برای خودت آقایی شدی. به ما هم سر بزنید
بارمان و برسام و مامی
24 خرداد 91 12:14
سلام مردونده اون پاپیونت شدم خیلی خوش تیپه ویلاگت هم خوشگله بازم به ما سر بزنید
سلام
27 خرداد 91 15:55
فروش پروكسي با ارزانترين قيمت و بالاترين كيفيت همراه با پورت8888 و مدت و نام كاربري و رمز مشخص شده از طرف شما همراه با راهنماي نصب راه اندازي و استفاده امكان تست پروكسي از طرف شما فروش به صورت كلي (بيشتر از 10 عدد) با تخفيف ويژه پروكسي هر عدد يك ماهه 2000_ كلي هر عدد 1000 تومان سه ماهه هر عدد 4000 تومان _ كلي هر عدد تومان2500 و ..... براي خريد هاي بيشتر از 20 عدد تخفيف هاي ويژه تري قرار ميگيرد براي اطلاعات بيشتر يا خريد به پست الكترونيكي يا id زير مراجعه نماييد a.haqani
مامان الینا
28 خرداد 91 14:44
هزار ماشاالله به این گل پسر هنرمند
مامان محمدرضا
4 تیر 91 13:42
اي جانم به اين پسر جيگري مي بوسمش آپم
مامان شینا
5 تیر 91 21:13
مبارک باشه دوچرخه نو ماشالا به این پسر که این همه اقا شده می بوسمت عسیسم
مامان نوژا
6 تیر 91 9:46
پسر پسر قند عسل
مامان ملینا
6 تیر 91 20:32
مامان رادین خوبی؟بهمون سربزنید که ختم قرآن داریم.
کوثر آبجی کیمیا
10 تیر 91 7:25
سلام خاله جون .. وای چقد رادین جون ناز و خوشگله ........ زنده باشی عسلک راستی دوچرختم مبارک
مامان امیرناز
13 تیر 91 13:47
سلام عزیزم وقتی بزرگ شدی باید به مامانت که اینهمه به فکرته افتخار کنی افرین به این پسر باهوش و خلاق ایشالا همینجور که مامانت می خواد شاد و موفق باشی گلم
اردلان
16 تیر 91 23:55
salam.zende bashi radin jan
مامان ماهان
18 تیر 91 16:12
به به چه دوچرخه خوشگللللللللللللللللی مبارکت باشه عزیز دلممممممممممممممممم آفرین به رادین جون باهوش قربون پیکاسو بشم من عزیزم عکسهای توی حموم خیلی خوشگلللللل بود بوووووووووووووووووس
سجاد
6 شهریور 91 0:34
سلام " به وبلاگ منم سر بزنین ... مر30