رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

قصه تو

1391/3/21 17:38
نویسنده : مامان رادین
731 بازدید
اشتراک گذاری

قصه تو

دوست دارم برای تو قصه بگم قصه از گریه تو خنده تو

اینهمه که مهربونی میکنی دل من پاک شده شرمنده تو

وقتی چشمای تو گریه زار میشه  زندگیم خیلی بی اعتبار میشه

گاهی وقتها که تو غم داری دیگه  دلم از هرچی که هست بیزار میشه

دل تو صفا داره سبز مثل دشت هنوز  دل من تو باغ عشقت پی گل گشته هنوز

 

اینهمه که مهربونی میکنی دل من پاک شده شرمنده تو

دوست دارم برای تو قصه بگم قصه از گریه تو خنده تو

وقتی لبهای تو خنده وار میشه غنچه ها گل میشن و بهار میشه

توی شهر دل من شادی میاد  جای هرچی غمه موندگار میشه

دل تو صفا داره سبز مثل دشت هنوز   دل من تو باغ عشقت پی گل گشته هنوز

خواننده :مسعود بختیاری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محمدمهدی
24 خرداد 91 10:07
سلام رادین کوچولو خوشحال میشم به وب منم سربزنی
مامان ماهان
18 تیر 91 16:09
خیلی زیبا بود عزیزممممممممممممممممممممم