رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

این روزای من و رادینم

1390/5/3 15:13
نویسنده : مامان رادین
512 بازدید
اشتراک گذاری

باهوشم باید بگم این روزا از مبل و میز بالا میری هرچی هم که رختخواب میذارم روش تا نتونی بالا بری اما بازم مامان و شکست میدی و با تلاش خاص خودت میری بالای مبل تا دستت به چیزایی که دلت میخواد برسه و اونموقع احساسه شادی میکنی و منم خوشحال میشم از اینکه با تلاش خودت به جایی که میخوای میرسی و ناراحت که نکنه بخوری زمین. اما با این حال حواسم کاملا بهت هست.

کنجکاوی تو به اشیا دور و برت به حد بینهایت رسیده طوری که هر چیز جدید رو باید کاملا کشف و لمسش کنی و از جزئیاتش باخبر بشی و حتی به کلمات جدید با دقت و مکث گوش میکنی تا ببینی چی گفتم و من هم برات تکرارش میکنم. این روزا دیگه براحتی کلمات رو بیان میکنی و هرچی که میگیم رو با علاقه تکرار میکنی .تقریبا میتونم بگم همه کلمات رو بلدی و میگی. مثلا براحتی میگی کامپیوتر یا متاسف! خوشحالم از اینکه سعی میکنی همه چیز رو یاد بگیری. و در حال حاضر میتونی دو کلمه ای حرف بزنی. مثلا باباجون بیا! مامانی باز! و ... .

 هرچیزی که بخوای رو به اسمش صدا میکنی  و من اون بهت میدم. عاشق میوه هستی و در طول روز بجای تنقلات میوه میخوری و باید بگم پسته و نخودچی کشمش  و تخم هندونه مزمز رو هم خیلی دوست داری و اینا رو میان وعده بهت میدم . خداروشکر افتادی رو غذا و من هم تا اونجایی که میتونی بهت میدم بخوری.

 جدیدا به شیر پاکتی و شیر حیوون میگی me me و ما هم کلی بهت میخندیم. و تا ١١:٣٠  ١٢ ظهر می خوابی. قربونت برم  اینقدر خوش خواب شدی .

 موقع گرفتن ناخونات بخاطر اینکه بذاری بگیرمشون با بازی متوسل شدم ،Yatta بازی 123 و بهت میگم بیا 123 بازی کنیم و تو هم کلی کیف میکنی و با من تا 3 میشماری و براحتی ناخناتو میگیرم عشقم. عاشق موزیک و آهنگ هستی و به من میگی نینای نای نینای نای بذار و من هم برات میذارم و کمرتو تکون  میدی و میرقصی. راستی یه چیز دیگه که تو عاشقانه دوستش داری بلاله اینقدر دوست داری که صبر نمیکنی برات بپزمش و همه رو کامل میخوری هرچند که همه جا رو هم کثیف میکنی اما اشکال نداره وقتی بابا نیست تو آزادی تا شب که برگرده آخه بابایی یه کم به تمیزی حساسه. و تو هم که دوست داری خودت بخوری . و من این اجازه رو بهت میدم و شده که تا شب من دو سه بار جارو برقی کشیدم اما به زحمتش میارزه عشقممممممممممممممممممممممممممممم.

این روزا خیلی با دقت تر به حرفهایی تو آهنگ گفته میشه دقت میکنی و کلماتی رو که تکرار میشه رو براحتی میگی. و من هم تصمیم گرفتم برات dvd های آموزشی مخصوص سنت رو برات بخرم . و توی خونه مرتب باهات زبان انگلیسی کار میکنم . امیدوارم بتونم مامان خوبی برات باشم مطمئن باش هیچوقت هرچیزی که برات خوب بوده رو ازت دریغ نکردم مامانایی من که مامانی با تمام وجود عاشقتهههههههه.

یکی از بازی هایی که دوست داری اینه که از رو بلندی ( مبل) بپری ومن هم تو رو بگیرم 123 رو هم خودت میگی  و با گفتن 3 میپری و منم که عاشقتم و باهات بازی میکنم. وقتی هم که بابایی از سرکار میاد ما رو میبره ماشین گردی . وای که چه لذتی داره خدای من این لذت رو  برامون جاویدان نگه دارررررررررررررررررررررررررررررررررر.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان هانیه سادات
3 مرداد 90 15:45
سلام.وبلاگ شما رو در وب شکلک لینک کردم. موفق باشید.
آزاده
3 مرداد 90 16:03
اميدوارم هميشه شاد و سلامت باشيد
ساحل مامی آراد
4 مرداد 90 12:16
سلام عزیزم ماشا.... که رادین جون خیلی اکتیوه خیلی خوبه باهاش زبان کار میکنید منم با آراد زبان و تراشه ها رو کار میکنم
رز
4 مرداد 90 12:22
وای رادین جونم چه مامان خوبی داری خوش به حالت امیدوارم همواره دلشاد باشید
مامان ماهان
4 مرداد 90 15:46
دوست جونم ممنونم که دلداریم دادی از محبت شما دوستای خوبم تونستم یه کم روحیه ام رو بدست بیارم ممنونم .....ممنونم
مامان آتین
5 مرداد 90 14:12
سلام عزیزم از طرف من این پسملک باهوش شیطون بلا رو ببوس
مامان ماهان
6 مرداد 90 14:54
وااااااااااااااااااای ببین رادین جونم چه کارایی یاد گرفته آفرین به مامان خوبت که داره چیزای خوب خوب یادت میده دووووووووووووووووووت دارم رادین شیطون بلا
سمیه: مامان مسیح
7 مرداد 90 3:59
سلام عزیزم...خوبی ؟ رادین جونم چطوره ..؟ قربون شیطنتاش و بازی هاش بشه خاله... رادین جون تا می تونی از این دوران ناز کودکی استفاده کن گلم
یک دوست
7 مرداد 90 14:44
اس ام اس بخونید جایزه بگیرید یک فرصت استثنایی کسب درآمد از سیستم با عضویت در سیستم و فعال سازی اکانت خود، به ما این امکان را میدهید که برایتان پیامک های تبلیغاتی ارسال کنیم. لینک عضویت:http://ads.inpersia.com/users/ref/43834 با تشکر
مامان حسین
9 مرداد 90 19:31
افرین رادین جان
maman nuzha
16 مرداد 90 8:49
امیدوارم همیشه هر سه نفرتون سالم باشید
سارینا
21 مرداد 90 1:27
رادینی عزیز دلم انشالا همیشه پیش مامانی و بابایی خوش باشی و حسابی بازی و شادی کنید.
ایناز
22 مرداد 90 15:12
سلام رادین جون امیدوارم همیشه مثل این روزا شادو خندون باشی.خیلی دوست دارم.