رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

آب بازی با شیلنگ آب

1390/3/19 12:16
نویسنده : مامان رادین
570 بازدید
اشتراک گذاری

زیباپسرم دیروز خونه عزیز جون طبق معمول همیشه بردمت توی حیاط تا بازی کنی و تو  مستقیم میرفتی سراغ شیر آب و هر کاری میکردم حواست پرت بشه بازم میومدی سمت شیر آب و شیلنگ و میگرفتی دستت تا بازی کنی. از اونجا که تو عاشق آب بازی و حموم کردنی دلم برات سوخت و گفتم حالا که بابایی هم نیست بذارم تو بازی کنی چون بابایی یه کم حساسه  خلاصه شیر آب و برات باز کردم و تو کلی با آب بازی کردی و کلی به خودت آب پاشیدی و ذوق کردی  ومن هم ازت فیلم گرفتم و بهت میخندید و از اینکه میدیدم اینقدر شاد شدی خوشحال شدم تو هم میخواستی آب و با دستت بگیری و یا آب و میگرفتی جلوی دهنت و کلی بازی کردی .  الهی من قربونت برم عزیزممممممم. بعد از 5 تا 10 دقیقه بردمت بالا و لباساتو عوض کردم و تو شیر خوردی و براحتی و زود خوابت  برد.  و وقتی بابا زنگ زد جریان و براش توضیح دادم  کلی خندید .

 یه بار دیگه هم تو با عزیز جون رفته بودی توی حیاط و من بعد نیم ساعت اومدم دیدم بچه ها دورت جمع شدن و تو با دیدن من کلی ذوق کردی و منو به دوستات نشون دادی و می گفتی مامانیه مامانیه... و Smileyبعد دویدی اومدی بغلم. ومن کلی از این کارت خوشحال شدم . قربونت برم عزیزم که اینقدر مهربونییییییییییی.    

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آتین
19 خرداد 90 15:35
فداااااااای تو رادینی مهلبووووووووونم
مامان ماهان
19 خرداد 90 16:44
ای جان ......... ماهانم آب بازی دوست داره چه قلب مهربونی داری رادین جونم
سارینا
20 خرداد 90 0:55
الهی قوربون این پسر..... عزیزم.....
shahab
20 خرداد 90 21:58
این آب بازی عشق همه بچه هاست امیدوارم همه بچه ها به پدر مادرشون افتخار کنن
مامان حسین
21 خرداد 90 19:06
افرین به رادین جون که اینقدر مهربونه