رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

عاشقانه های من و پسرم

1390/3/1 14:08
نویسنده : مامان رادین
871 بازدید
اشتراک گذاری

از اعماق وجود

niniweblog.com

 

پسر گلم وقتی که خوابی مامان به تو نگاه میکنه و ازاینکه اینقدر زیبا و معصوم خوابیدی لذت میبره دلم میخواد همون موقع، مثل قدیما که از یه چیزی خوشم میومد سریع میرفتم مداد طراحی و کاغذ میووردم و نقاشی میکردم ، قلم و کاغذ کنارم بود و صورت زیبای تو رو از زاویه دید خودم نقاشی میکردم اما الان خیلی از اون موقع میگذره ومن منتظرم تو بزرگ بشی تا بتونم با خیال راحتتر نقاشیت کنم اونم از زوایای مختلف و از چشمای نازت اما ... نه ممکنه نتونم خوب در بیارم و صورت نازتو خراب کنم  ترجیح میدم نگات کنم یا از چشمای نازت عکس بگیرم. خدا کنه مامانی بتونه همیشه کنار پسرش بمونه چون از دیدنش سیر نمیشه......... 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آتین
30 اردیبهشت 90 18:45
بوووووووووس برای مامانی و رادین گلمممم
سارینا
30 اردیبهشت 90 19:33
وااای چقدر زیبا ....
مامان ماهان
30 اردیبهشت 90 23:07
الهی چه قدر با احساس راستی دوست جونم هنرمنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بوسسسسسسسس برای رادین جونم و مامان نازش
مامان فرنام
31 اردیبهشت 90 16:13
سلام رادین جونو ببوس بازم بیا بای
omid
1 خرداد 90 12:56
از اینکه می بینم از ژرفای وجود به هدیه الهی که داری عشق می ورزی خوشحالم ...مادر به معنی تمام


ممنون