رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

تقدیر از یک فرشته

1390/2/12 14:23
نویسنده : مامان رادین
524 بازدید
اشتراک گذاری

 روز معلم مبارک

ای معلم!
مرا از تعلیم خود به جاودانگی می رسانی،
جاودانه باش
.

عزیزترین معلم دوران تحصیلم، مادرم بود که هرگز در کلاسش شیطنت نکردم و چقدر سخت بود…(دوم دبستان)

الفبا به دستم دادي تا ديو ناداني را در جمرات سياهي و تباهي سنگ زنم وبراي عبور از گذر گاه پيچ در پيچ ترديد، تا رسيدن به سعادتگاه يقين، ريسماني از جنس كلام آويختي تا به اعتمادِ تمام، آن را چنگ زنم. احرام انديشه بر تنم پوشاندي تا در تكرار صفا و مروه ي زندگي به روزمرگي نرسم و در حريم فكر و معنا، تاريكْ راه هاي مقصد ابديت را به پاكي هر چه تمام تر، در نوردم و از چشمه سار كلام و كلمه سيرابم كردي تا از مسيرآسمانيِ نور و روشني برنگردم.معلمی شغل نیست . عشق است . ذوق است .ایثار و فداکاریست . اگر به عنوان شغل به آن می نگری رهایش ساز و اگر عشق توست ، بر تو مبارک باد .

                                         

مادر و معلم عزیزم هیچوقت زحماتی رو که برایم کشیدی رو فراموش نمی کنم . امیدوارم همیشه زنده و سلامت باشی. و دلم میخواد دستتو ببوسم بلکه کمی آروم بشم. دوستت دارم .

پسر گلم باید بگم که من در سال دوم دبستان شاگرد مادر جونی بودم و هیچ وقت بخاطر اینکه مامانم معلمم بود برتری از شاگردای دیگه نداشتم و هیچ وقت هم بی اجازه از کلاس بیرون نرفتم و همیشه اجازه خواستم و الان که بزرگ شدم می فهمم که چه معلم و مادر زحمتکشی داشتم و چقدر برای من و دایی سینا که تقریبا هم سن بودیم  زحمت و فداکاری  و صبوری کرده .شوهرداری-خونه داری- بچه داری - مهمون داری -معلمی و... 

                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

khale mahsa
12 اردیبهشت 90 15:01
ruze mamanetam mobarak ke ham mamanete ham moaleme dorane halet
مامان ماهان
13 اردیبهشت 90 17:11
منم روز معلم و به مامان خوبت تبریک میگم


مرسی عزیزم لطف داری مهربون