رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

سفر به شمال

1393/4/20 15:28
نویسنده : مامان رادین
1,839 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گل من

هفته پیش با بابایی رفتیم کلاردشت خدا رو شکر هوا خیلی خوب بود بعد از اینکه ویلا گرفتیم شب رو اونجا موندیم وقتی بیدار شدی با منظره زیبای طبیعت روبرو شدی و با هم رفتیم توی حیاط تا همه جا رو ببینی کوه پر از جنگلای زیبا و ابرهایی که نزدیکه کوه بودن بسیار دیدنی بود کمی بازی کردی و بیتاب بودی تا دریا رو ببینی تقریبا دو سال پیش اورده بودمت دریا اما ازاونجایی که با ذوق رفتی و افتادی تو آب و موج اومد روت کلی ترسیدی و فکر میکردمت شاید توی ذهنت بمونه اما خدا روشکر دیدم خیلی دوستداشتی و از کنار اب بیرون نمی اومدی و کلی شن بازی کردی و روی شنها نقاشی کشیدی و با هم کلی صدف جمع کردیم پوستمون کاملابرنز شده بود . اما خیلی خوش گذشت و من با دیدن تو که اینهمه شاد بودی لذت میبردم. فدای شادی تو....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ملینا
22 مرداد 93 22:50
سلام عزیزم همیبشه به گردش و شادی .پس عکسات کو؟
سمیرا
13 بهمن 93 12:38
سلام.... خوبین؟ خیلی وقته به وبتون میام.... ماشاالله هزار ماشاالله رادین پسر خیلی خوشگل و نازیه... خدا حفظش کنه براتون از اون یکی وبتون هم خیلی خوشم اومد کاش که دوباره تند تند بنویسین منتظرتون هستم
بابا و مامان آروین کوچولو
20 فروردین 94 22:52
از صمیم قلبم خواهان آنم که ضربان قلبتان به لبخند های مکرر تکرار شود و هر آنچه به دل آرزویش را دارید بی بهانه ای از آن شما باشد دعایتان می کنم به خیر نگاهتان می کنم به پاکی یادتان می کنم به خوبی هرجا هستید بهترین ها را برایتان آرزو دارم لحظه هایتان بهاری لباتون خندون دلتون شاد روز و شب هاتون پر از شادی و آرامش و خوبی و سلامتی سال نو مبارک