رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

عکسهای سفر

1392/7/7 13:36
نویسنده : مامان رادین
1,255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم.

ما از سفر برگشتیم و تو حسابی بازی و گردش کردی  سه چهار بار شهربازی رفتی .اسب سواری و گردش در پارک و اسکوتر بازی روی پل.

راستی بابایی برات یه گیتار خوشکل خرید که خیلی دوسش داری میخونی و برای خودت ساز میزنی. این دومین سازیه که داری اولی سه تار بابایی بود که خراب و شکسته شده و دومی گیتار .  من هم اصرار داشتم چون قبلا گفته بودی که گیتار میخوام وچون علاقه داری با جون و دل برات خریدیم.

تنبک هم خیلی دوست داری توی خونه صندلیت و میذاری و روش میزنی و شعر میونی.

الان که خونه هستیم دلت برای اسباب بازیهات و سی دی هات تنگ شده و  داری باهاشون بازی میکنی .

چند تا عکس از رادین در اهواز

شاهکار رادین از مامان و باباش

رادین و گربه ملوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آيسو وآيسا
7 مهر 92 17:43
سلام امروز كه نظرتونو تو وبم ديدم بهتون سر زدم وبلاگهاي خيلي جالبي داريد گل پسرتونم خيلي ماههههههههههه من با اجازتون لينكتون كردممنون ميشم شماهم لينكمون كنيد ...ومارو هم به جمع دوستاتون اضافه كنيد
niloofar
9 مهر 92 23:23
عاشقتم رادین کوشمووووولووووو♥♥♥♥
مامان آيسو وآيسا
14 مهر 92 11:18
لينكمون كن ديگه دوست خوبم




نگین مامان رادین
16 مهر 92 18:55
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم روزت مبارک فرشته ی کوچولوی دوست داشتنی
مامان ملینا
23 مهر 92 9:44
سلام رادین جونم ،همیشه به سفر و شادی به همراه مامان و بابای مهربونت.
سمانه
24 مهر 92 18:40
سلام عزیزم خدا حفظش کنه واستون و زیر سایه شما بزرگ بشه و ثمره اش رو ببنید... با افتخار لینک شدید شما هم دوست داشتی به ما سر بزن و نظر بده و لینکمون کن. ممنونم