رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

سفر به اهواز

1392/6/31 20:58
نویسنده : مامان رادین
1,753 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشکل من

ما برای چند روز اومدیم اهواز هوا خیلی گرمه البته میگن خیلی بهتر شده اما وقتی گفتم میخوایم بریم پیش دایی سینا کلی ذوق کردی وقتی رسیدیم اینجا بردمت شهربازی خیلی بازی کردی و همه وسیله های بازی یادت بود و یکی یکی میرفتی سراغشون تا بازی کنی. فدای اون هوشت بشم.

خونه خاله فرحناز رفته بودیم ٦ ماه پیش آخرین باری بود که رفتیم اونجا یه ظرف پر از میوه های مصنوعی داشتن که اونجا نبود و تو پرسیدی پس اون میوه های توی ظرف کجاست؟ برام جالب بود که بعد از ٦ ماه تو ذهنته هنوز. قربونت برم. هر جا که میریم هر چیزی که برات جالب باشه توی ذهنت میمونه و وقتی میریم اونجا یادت میاد.

همش میگی بریم بیرون فکر میکنی هوا مثل کرج تهرانه من هم میترسم که گرمازده بشی و نگرانت میشدم. و سعی میکردم بعداز ظهرا ببرمت بیرون.

راستی خونه دایی سینا جابجا شده بود واومدم اینور بلوار و وقتی بیرون رفتیم گفتی خونه قبلی دایی سینا اینجا بود و از اینکه یادت مونده بودکلی ذوق زده شدم.

دوست دارم قد تمام ستاره های دنیااااااااااااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)