رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

بازی و خلاقیتهای رادینم

1392/6/4 13:11
نویسنده : مامان رادین
1,996 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم.

میخوام امروز درمورد بازیها و خلاقیتهات برات بنویسم. از اونجایی که من توی بازیهات دخالت چندانی ندارم و دوست دارم خودت بدون من کارای جدید انجام بدی چند وقتی هست که از بازیهات لذت میبرم چون هر زوز کارای جدیدی ازت میبینم . من هم از نگاه کردن به تو و کارات سیر نمیشم. امروز داری خونه بازی میکنی یه اتاق کوچیک برای خودت درست کردی بدون دخالت من و اسباب بازیهات رو توی اتاقت چیدی و میای به من میگی شما برای بچتون چی میخواید؟ و بازی ما شروع میشه و روز رو کامل با اتاق و فروشگاه اسباب بازیت سرگرم میشی وبا لذت بازی میکنی. چند دقیقه پیش به من گفتی چه غذایی میخوای؟ گفتم لوبیا پلو گفتی الان فقط سبزی پلو داریم و من کلی کییف کردم.

یکی از بازیهای دیگه ات  قابلمه ها رو آوردی و همه رو برعکس کردی و ومن هم از این ایدت استفاده کردم و بهشون فاصله دادم تا کمی تلاش بیشتری کنی و از روی اونها پریدی .

یه کار جالبی که روزانه انجام میدی سه تا از ماشینای کششیت رو میاری و سه تا شو با هم میکشی عقب و بعد ول مکنی ببینی کدوم با سرعت بیشتری میره و دوماشینه هم بازی میکنی. و یا با بند بستن به ماشینات اونا رو میکشی و این کار رو با ماشین کنترلیت هم امتحان میکنی و واقعا لذت میبری.

قابلمه میاری و دستمال کاغذی میذاری توش و آشپزی میکنی و یا بلال درست میکنی و به من میفروشی. 

راستی امروز روز تولد مامانیه و من خیلی خوشحالم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

عکس فرش
10 شهریور 92 12:25
سلام چاپ عکس و هرگونه تصاویر روی فرش در ابعاد گوناگون در کمترین زمان و کمترین هزینه... تحویل درب منزل.... 03614456265 09137290912
مامان ملینا
14 شهریور 92 9:59
سلام رادین جونم ،آفرین به این گل پسر