رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

مهمونای عزیز

1392/5/28 15:02
نویسنده : مامان رادین
2,777 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

 این روزایی که گذشت خیلی خوب بود مهمونای عزیزمون از اهواز اومده بودن و تقریبا هر شب دور هم جمع بودیم. باید اعتراف کنم که خیلی مهمون نوازی و به محض اینکه بفهمی مهمون داریم کلی جیغ میزنی و بالا پایین می پری. تازه وقتی مهمونامون میان ازشون پذیرایی میکنی براشون پیشدستی میذاری و میوه و شیرینی تعارف میکنی و حتی برای خوردن غذا و چیدن ظرفها و جمع کردن اونها به من کمک میکنی.

یه شب با مهمونامون رفتیم باغ (خاله فاطمه و آیتک و سمانه جون ) و اونجا دوتا دوست پیدا کردی و باهاشون خاک بازی کردی و فکر میکنم حدود 2 ساعت البته نه بطور پیاپی اما خیلی بازی کردی و کلی سرگرم شدی. همه میگن خیلی مهربون و عاطفی هستی البته فقط در رابطه با نزدیکان اما کمی غریبه تر زیاد کنار نمیای و دیر جوش میخوری. باید بگم که با بچه ها هم خیلی زود میخوای دوست بشین و خودت برای آشنایی پیش قدم میشی.

رادین و بابا پژمان

 

رادین و دوستش نادیا

 

رادین و بابا پژمان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

.........
29 مرداد 92 17:02
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم بسم الله الرحمن الرحیم سلام دوست دارم شما رو دعوت کنم که وبلاگ اخلاص سر بزنید و همراه مطالبمون باشید ان شاء‌ الله که استفاده کنید حد اقل یک بار سر بزنید و مطالب رو نگاهی بیندازید ضمنا ان شاء الله در صورتی که خواستید لینک وبلاگ شما انجام میشه با آرزوی سلامتی برای فرزند عزیز شما التماس دعا یا علی
مامان محمدرهام جون
2 شهریور 92 11:02
عزیزززززززززززززززززززززززززززززمهمیشه شاد باشی پسرک زیبا وخوش خنده