رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

عادت خوب احساس خوب

1392/4/2 12:38
نویسنده : مامان رادین
1,975 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر عزیزم. الان که دارم برات مینویسم از دیشب خونه باباجون رفتی بایدبگم وابستگیت به باباجون خیلی زیاده و من و خیلی اوقات نگران می کنه .هر چند روزی یکبار میری اونجا البته فاصله زیادی نیست شاید ٥ دقیقه. اما من زود دلم برات تنگ میشه .

یه عادت خیلی خوبی که داری احساس روزت رو به من میگی.مثلا میگی مامان من امروز خیلی خوشحالم. یا مامان من امروز ناراحت شدم یه کاری کن خوشحال بشم.ودر مورد اینکه ناراحت شدی با هم صحبت میکنیم اما زیاد طولانیش نمیکنم. و کاری که دوست داری برات انجام میدم مثلامیبرمت بیرون پارک. دوچرخه سواری یا تو خونه بازی میکنیم با هممیخندیم تا خوشحال بشی. و از اینکه اینقدر با احساسی خیلی خوشحالم. و عاشق این رفتارتم. بعضی اوقات احساس میکنم بچه ها خیلی بیشتر از ادم بزرگا میفهمن و واقعا باید براشون ارزش قائل باشیم و اگر بدونیم در هر سنی بچه ها چه رفتاری دارن و این رفتارها زود گذر هستن خیلی راحتتر باهاشون برخورد میکنیم.

من خودم فکر میکنم که ٨٠ درصد حق با بچه هاست ما همیشه صبور نیستیم و همیشه حوصله نداریم که باهاشون خوب رفتار کنیم اما اگر مرتب به این موضوع فکر کنیم راحتتر میتونیم باهاشون کنار بیایم.

به امیداینکه همه بچه ها خاطرات کودکیشون بهترین سالهای عمرشون باشه.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)