رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

خاطرات عید نوروز

1392/5/28 18:37
نویسنده : مامان رادین
2,517 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم خیلی وقت بود که نتونسته بودم بیام و از خاطرات قشنگت بنویسم و الان از اینکه فرصتی شد که بنویسم خیلی خوشحالم.

نمیدونم باید از کجا شروع کنم  لحظه به لحطه تو برای من خاطره است. باید بگم امسال عید خیلی به ما خوش گذشت ما رفتیم به شهرمون اهواز و اونجا امسال خیلی خوش آب و هوا شده بود و دو هفته ایی که اونجا بودیم هوا خیلی خنک بود طوری که باید حتما سویشرت تنت میکردم. از اونجا که دایی سینا هم اونجا مستقر شده و خونه اجاره کرده ما هم این دوهفته رو خونه دایی سینا بودیم و هر روز یا یک روز در میان به بوتیک دایی سینا سری میزدیم و از اونجا به طبقه ٥ سینتی سنتر مهزیار  میرفتیم تا بتونی با اسباب بازی های شهربازی بازی کنی. اولین باری که بردمت سرزمین سحرآمیز مات و مبهوت به اسباب بازی ها و صداهای مختلف بازی ها گوش و دقت میکردی . من هم ٤ یا ٥ بار بردمت و دیگه عادت کرده بودی به صداها . خلاصه اوایلش سوار هیچکدوم نشدی اما قطار سوار ی رو دوست داشتی من هم ٤ ٥ بار سوار قطارت کردم و روز آخر هم  راضی شدی که ماشین سواری کنیم.

رادین سوار قطار برقی

رادین درحال ماشین سواری کامپیوتری

رادین اینجا ١٠ دقیقه نشسته بود و در حال تماشای بازی بولینگ

رادین و مامان پریسای خسته

رادین بغل دایی سینا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماهان
25 فروردین 91 16:03
به به سلام گلم همیشه به مسافرت گلم خوشحالم که بهتون خوش گذشته ای جووووووووووووونم به رادین جونم که حسابی خوش گذشته رادین جون عیدت مبارک بهترینها رو در سال جدید براتون آرزو دارم
روژین
26 فروردین 91 13:49
سلام عزیزم دلم براتون تنگ شده بود امیدوارم همیشه خوش باشید رادین عزیز ماشالله قد کشیده
مامان الینا
27 فروردین 91 15:26
معلومه که حسابی خوش گذروندی فدای تووووووو من آپم.....
عسل
5 اردیبهشت 91 8:53
سلام عزيزم . معلومه كه حسابي بهت خوش گذشته . ايشالله هميشه سالم و شاد باشي