رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

@@ پسرم رادینم @@

بوی عید....

1392/5/28 18:35
نویسنده : مامان رادین
2,217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید بابت تاخیر متاسفم خیلی خیلی درگیرم . ما دو روز دیگه جابجا میشیم و ایشالله زودتر کارام تموم میشه و میام پیشتون  مودمم هم سوخته و باید سر فرصت مودم بگیرم .

این روزا واقعا مادرجون شهناز و باباجون اکبر کمکمون کردن و رادین برای اولین بار ٢ روز پیششون بود اما شاد و خوشحال و به گشت بودن و حسابی هم خوش گذشته بود بهشون. اما من بعد از ١ روز انگار یه تیکه از وجودم رو گم کرده بودم و به همسرم میگفتم من و ببر تهران میخوام برم پیش رادین دلم تنگ شده اما نشد ولی صبح روز بعد اومدن و کلی دوتاییمون ذوق کردیم. ظهر پیشم خوابیده بود وسطای خوابش چشاشو باز کرد دید من پیششم با حالت خواب آلودگی به من گفت: مامانی دوست دارم و با خیال راحت خوابید. این روزا باید بگم حسابی بزرگ شده و دیگه خیلی حالتهای بهانه گیری های بچگانش کمتر شده و واقعا این رو همه ما احساس میکنیم مخصوصا شبها که دیگه راحتتر میخوابه .

 

دیگه حال و هوای عید هم داره نزدیک میشه   ومن خوشحالم که پسرم بزرگ شده و سرما هم داره میره و براحتی میتونه بازی کنه. امسال من و همسرم قصد داریم ببریمش اهواز شهر خودمون یه کمی وسط دشت ولش کنیم     بدوه و بازی کنه وآزادی به معنای واقعی رو تجربه کنه واقعا زندگی توی تهران و کرج خیلی زود خسته کننده میشه و آدم دوست داره بره و خارج از شهر ودیگه این همه دود و شلوغی  و آلودگی رو نبینه.امیدوارم امسال برای همه سالی خوب و پر از برکت وسلامتی باشه. از اینکه رادین عید رو میتونه درک کنه و سفره هفت سین و میبینه خیلی خوشحالم واقعا بهترین سنتها رو ما ایرانیها داریم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان امیرناز
7 اسفند 90 20:40
سلام عزیزم چه ادمک قشنگی ایشالا عید خوش بگذره
مامان هامان
8 اسفند 90 10:05
عزیزم مبارک باشه امیدوارم سالی پر از شادی در راه داشته باشید عزیزم
SaRa JoOn
8 اسفند 90 18:24
salaaaaaaam khoobid? tabrik be khatere webloge montakhab ma apim radino beboos azizaaam
sara
9 اسفند 90 18:26
سلااااام خوبید؟ما تقریبا یه تازه واردیم که دوست داریم اینجا دوست پیدا کنیم با اجازتون لینکتون میکنم امیدوارم بتونیم دوستای خوبی واسه هم باشیم
مامان ملینا
10 اسفند 90 13:59
سلام مامان رادین خسته نباشی خونه نو هم مبارک باشه ان شالله به سلامتی . عزیزم من که به کل از تهران خوشم نمی یاد و نمی دونم شما چطور اونجا زندگی می کنید البته به خاطر آب و هواش می گما .موفق و پیروز باشید.رادین جون می بوسمت و دوستت دارم
زهرا مامان مهلا
10 اسفند 90 16:50
منتظر عکسهای رادین هستیم البته از خونه ی جدیدتون
مامانی فری
11 اسفند 90 12:33
امیدوارم کارات زود تمام بشه منم ماه اسفندو خیلی دوست دارم یه حالو هوای دیگه داره گل پسرو ببوس دوست دارم پیشم بیا
مامان آتین
14 اسفند 90 0:26
سلام عزیزم پیشاپیش بهت خسته نباشید میگم اسباب کشی خیلی سخته رادین خوشتیپمو ببوس
مامان ماهان
16 اسفند 90 11:33
الهی که سال خوب و خوشی در راه باشه
مامان ماهان
16 اسفند 90 11:35
راستی عزیزم خونه جدید مبارکه الهی که روزای شاد و خوبی رو توش داشته باشین